Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

I já přeji co nejlepší zdravíčko R^

0 0
možnosti
Foto

Držím palce, aby bylo vše v pořádku.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

U nás se prodávají takové náramky jsou napuštěné něčím co odpuzuje klíšťata a i komáry asi fungují u nás dobré. Snad ta potvora byla zdravá. Jinak moc hezky podáno. R^V

0 0
možnosti
Foto

Jestli nebyla, dozvíme se brzy :-)

0 0
možnosti
DP

Prý se dá klíště někam poslat na rozbor, ale kam, to už si nepamatuju....

0 0
možnosti
Foto

Nechám se odebrat a ev. přeléčit.

0 0
možnosti
Foto

R^Máš šikovnou dceru, Ivi. Její věta: "Dost jsi mě teda tím řevem rušila v práci" mě dočista odbourala;-D

0 0
možnosti
Foto

Představ si, Honzo, že tě každých pět minut někdo štípne do zad kovovou pinzetou! Na to se fakt zvyknout nedá....;-(;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivko, máme společnou tu boreliózu, ty dokonce dvakrát. Přeji ti, aby to poslední bylo zdravé. Řekli mi, že borelka (já něžně) se zcela vyléčit prý nedá. Po dvaceti letech zatím dobrý, to přeji také tobě! Pan Petr korecky má zřejmě zázračného lékaře, který dokáže očkovat proti borelióze. Já takového nenašel...

0 0
možnosti
DP

No na veterině to umějí. ;-)

0 0
možnosti
ND

Lituju vás, Ivanko, přeju, aby ten hajzlik klistakovej byl zdravej a hlavně vy!!!

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Naďo, to bych si taky přála

0 0
možnosti
PK

Klíště..to je téma na stránky.

Jsem se psem v lesích a po letech tahání desítek klištat jsem mu i když s rozpaky začal dávat Bravecto a pomohlo to a navíc ho nechávám očkovat proti borelioze.

Sám mám dosti problém, bo jsem přes týden jak osamělý orel a až o víkendu dorazí kdosi. A tak je to horor protože nejsem hadí muž a dosáhnout si na zadní, či boční časti těla je prostě nemožné. Často jsem ho musel prostě seškrábnout , zatím jsem přežil, no a čerstvě jsem přežil i uštknutí zmije bez lékaře, jen jsem si zažil pěknou zimnici a noha se dlouho a bolestivě hojila....no tak zase na jaře na injekci proti tomu malému nepříteli;-DR^

0 0
možnosti
DP

Lidská vakcína proti borelioze neexistuje, pouze proti encefalitidě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy