Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, ano, probuzení mnohdy hooodne zachrání... Alespoň u mě. Co já bych prováděla, kdyby nebylo ráno 8-o;-D;-D

R^

0 0
možnosti
Foto

Moc dobře znám tu úlevu po probuzení;-DIvko, zdravím dvounohé i čtyřnohéR^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, Jitko, taky zdravím:-)

0 0
možnosti

Jedno milostné sevření udělá víc než deset psychiatrů! :-)

0 0
možnosti
Foto

Kombajn jsem potkala včera cestou z práce. Naštěstí po té uzoučké trojce jel stejným směrem jako já. Přede mnou.:-/ Pozdravuj toho Chocholouše.:-)

0 0
možnosti
Foto

Většina snů je přesně takových - konec bývá však vždy dobrý..díky probuzeníR^

1 0
možnosti
Foto

byla jsem hodně ráda:-)

0 0
možnosti
Foto

To jsou teda horory8-o, ale ta značka s květinou - v tom vidím náznak pozitivníhoR^;-D (Teda nejsem ani Freud, ani nemám řidičák).

0 0
možnosti
Foto

No nevím, Pavli, byla to nějaká masožravka;-(;-D

1 0
možnosti
Foto

Sny řidičů začátečníků. Neboj, postupně budeš na silnici vládnout. ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Já vím, Horste: já a kombajn;-)

0 0
možnosti
Foto

J15a57n 37A52n81d87r44l47e

10. 8. 2019 17:20

no teda Freude! teda Ivano... jen tak cucim... :-)

a na pivo mne odvezes hned po veceri jo? neboj, ridit tam budu ja... :-PV

0 0
možnosti
Foto

:-Pnic- pivo je nezdravé

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,26
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy