Diskuse

Srstka, srst

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Soužití s domácím zvířetem musí být krásné. Chtěl jsem myslivecky vychovaného pejska. Moje domácí paní mi to nedovolila. "Kdo se o něho bude starat?" Máme jen kočku. Ta si nás našla sama. A tak ji krmíme. Loví myši, a tak dostává i pamlsky pro kočičky. Když ji rozmazlíme, tak je z ní baronka a myši neloví. Když neseme misku slepicím, umí si dobře z ní vybírat maso. Asi bude kastrovaná. A tak má nezdravě vřelejší vztah k člověku než ke kocourkům. Trochu je mi jí líto. Až si pořídím svoji kočičku, chci tu tříbarevnou, která umí mňoukat. V naší oblasti kočky zapomněly svoji řeč. Buď krásně vrhají úsměvy, nebo jen chrčí a prskají. Já chci jen koťátko, které umí kočičí řeč. A kočku nekastrovanou. Já vím, ty vraždy jsou pak bolestné. Ale takový je již ten přirozený kočičí život!

:-)

0 0
možnosti
Foto

Nevraždětě, pane doktore:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivano, smutné, dojemnéV

0 0
možnosti
Foto

Díky, Soňo, byla to kámoška...V

0 0
možnosti
AN

To je krásně dojemný. Nás opustila Enjinka, před měsícem v těch vedrech. Už si ale nevezmeme, protože by nás přežila. I když, možná, až nám otrne. :-)

0 0
možnosti
Foto

Vemte si staršího z útulku.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jak já vám rozumím, nemám co dodat.....držte se VVVVV

0 0
možnosti
Foto

Snažíme se, děkujuV

0 0
možnosti
PL

Smutné ale krásné R^

0 0
možnosti
IL

Smutny:-( louceni s pejskem, krasne napsanoR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^;-(Se ti převtělují psi?

1 0
možnosti
Foto

VV Krásný ale smutný. Prostě život...R^R^

1 0
možnosti
Foto

daň za lásku... někde jsem slyšela, a sedí to

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,26
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy