Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-) Některé jsou ženy už jako malé holčičky ;-)

0 0
možnosti
Foto

To jo. Ale s touhle už jsme kámošky. Rovnocenné:-)

1 0
možnosti
VPS

Je to 40 let, co dcerka začala navštěvovat MŠ. Poslouchala učitelku, ale s nikým dospělým nemluvila - mezi dětmi byla ovšem šéfem. No a p. ředitelka dokonce o tom, jak jí nakonec "znormalizovala" napsala nějakou odbornou práci. Po letech se nám pak přiznala, že musela použít i úplatek - čokoládu...:-)

0 0
možnosti
MV

Ivo, posli tu drndu na vikend ke mne. Si uzijeme...

hezky cteni, diky

2 0
možnosti
Foto

Marku, nebudeš mi to věřit, ale okamžitě jsi mi napadl, jak bys ji ukecal ku oboustranné spokojenosti:-)

1 0
možnosti
JP

Měla byste vydat učebnici aplikované pedagogické psychologie. Vaše reakce a konverzace s Aničkou-číslo jsou prostě kouzelné.

1 0
možnosti
Foto

Sama Andula je kouzelná, když nedržkuje, je to moc šikovná holčička:-)

1 0
možnosti
VN

No, však i na své děti jsme museli užívat fištrón ,,, přiznejme si to ...

Třeba jsem řekla, zítra půjdeme do Zoo. Ale vždy jsem musela dodat, když nebude pršet, jinak nelítostně návštěvu Zoo dcera vyžadovala ...

Ale ve školce je to asi určitě náročnější, více dětí, více fištrónu ... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jsou v přesile, bestie mrňavé:-)

1 0
možnosti
Foto

J23a70n38a 62M54a50j45o12v60á

13. 9. 2018 11:07

Tohle se vám fakt povedlo R^, rozesmála jsem se tak, že kolegyni vypadla tužka z ruky.

1 0
možnosti
Foto

lepší než se jít vyplakat:-)

0 0
možnosti
DV

D70a42v63i16d 19V47l17k

13. 9. 2018 10:18

Takže nejhorší inkluze je s bílým rozmazleným, skvěle česky hovořícím a evidentně nijak psychicky ani fyzicky znevýhodněným frackem??8-o

0 0
možnosti
Foto

H75a41n47a 50V63l53k63o49v49á

13. 9. 2018 12:32

Ne. Loni jsem měla ve výuce (i v kroužku) malého Rumuna (krom nějakých Afghánců a Pákistánců) co na cokoli mírně narušivého (například když spolužák skočil do vody a jemu padly dvě kapky na obličej) řval neskutečně ječivým hlasem "já či mámu"...

v počtu 20 dětí v bazénu s jedním neskutečně pozitivním asistentem jsem asistenta nechala 5 minut ať se snaží a potom volala družinářku - ta ho převlékla a v družině počkal na mámu. Za neustálého řvaní.

Později mi třídní učitelka vysvětlila že doma mluví rumunsky, tatínek v práci anglicky a věta "já či mámu" je tak asi všechno co v rodině z češtiny znají.

Nicméně je to rodina inteligentní a maminka má snahu. Sama za rok začala trošku mluvit česky, malý Mahdi se domluví obstojně (a v matematice je premiant) a v plavání se opět hlásí i do kroužku....

Na ty začátky je to skvělé.

Ovšem vyžadovalo to spolupráci všech - rodičů, učitelů, družinářek i trenérů.

na druhou stranu jeden Afghánec z loňska co neměl podobně přizpůsobivé rodiče už letos chodit nebude. Nedostali azyl. A já celkem chápu proč.

0 0
možnosti
Foto

Pěkná diktátorka! Držím ti palce.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Uf, jsou to nervy, jsou to nervy!;-DIvo, ale jsem si jistá, že si i s tím poradíšR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy