Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma, a statečná Ivanko. Málokdo by si troufl... "Nic lidského mi není cizí." Kdo o napsal? ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Skvělé! Ivano, skvělé! Tohle mám prostě ráda, tohle ráda čtu. :-)R^V

0 0
možnosti
Foto

Ale to se Vám povedlo, opravdu mocR^;-D. Díky za výborné počtení i za autorskou odvahu!!

0 0
možnosti
Foto

to mě těší, díky moc:-)

0 0
možnosti
Foto

R^podle témat mnohých blogerů je znát že už je to jaro lásky čas a všichni myslej jen na to jedno-teda pá pokračuje s politikou a náboženstvímasi jiní nebudou;-)

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem si všimla;-D

1 0
možnosti

Tenký led, ale pěkně jste po něm přešla. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ani to nezakřupalo?:-)

0 0
možnosti
Foto

To se Vám příjemně povedlo.:-)

0 0
možnosti
Foto

Komunisté nechtěli pochopit, že opuštěný stařec si tímto může udělat velkou radost. Strana měla ale své prostitutky k dispozici. Hezky jsi to, Ivčo, napsalaR^

1 0
možnosti
Foto

J95a27n 18A90n53d80r97l54e

17. 4. 2018 22:24

moc pekne napsano... hele, cos dělala tak před deseti, patnacti lety....;-) ale vazne, nastesti statistiky hovori jasne, a jelikož mne statisticky neomylne prezijes, tak ten muj poslední bude s Tebou... a hezkej jako vždy, tak se tedy smrti nebojim ;-DV

0 0
možnosti
Foto

Žasnu, kudy se Tvoje myšlenky ubírají, Jene!!:-)V

1 0
možnosti

Já už tady nebyl, na blogu...

Hezký 

1 0
možnosti

Jen nevím, proč mi nenaskakují smajliky

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS