Diskuse

Jsem chlupatá, chlupatá

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkné, pobavila jste mě.R^ Jedna z mých kamarádek, když se letos po zimě upravovala do plavek mi pak řekla: Holka, to nebyla depilace, to byla sklizeň.:-)

1 0
možnosti

fajnovy poctenicko!

vyholenym jejich, nam zarostlym to nase!

1 0
možnosti
Foto

tak tak, díky, Marku:-)

1 0
možnosti

D62a15v74i43d 12V87l53k

17. 8. 2017 8:29

teda chlupy vždycky zaberou;-D

1 0
možnosti
Foto

ty taky na všem najdeš chlup;-D

0 0
možnosti

Někde je toho víc, jinde zase chybí. Jeden můj holohlavý kamarád, když se mu kvůli tomu kluci smáli, tak je hezky "usadil", jelikož říkal: "Ale hlavou se to přeci nedělá".

1 0
možnosti
Foto

J39a93n 77A29n26d44r75l27e

17. 8. 2017 0:21

8-o no sem ja asi snad nejspis radsi nebudu psat konkretniho nic, co?

ledaže bych něco nakreslil...

R^V:-)

0 0
možnosti
Foto

bože , ne, nekresli, prosím;-(;-D

0 0
možnosti
Foto

R^;-DA teď si zkus představit, že ti na bílých nohou, které navíc ani nejdou opálit, raší silný téměř černý porost. Seříznutí žiletkou nestačí, musíš škubat...:-(;-)

1 0
možnosti
Foto

tak to mi nedá žádnou práce;-D

1 0
možnosti
Foto

I22v92a44n 19M33a18r52e76k

16. 8. 2017 20:19

Měl jsem možnost strávit romanticky prožitou noc se slečnou, která krom vlasů a obočí byla tak pečlivě depilovaná, že mi připadala doslova jak nafukovací gumová panna. Takže už nikdy více . . . . Máte mé sympatie a karma . R^

1 0
možnosti
Foto

H40a77n55a 80V51l90k23o68v95á

16. 8. 2017 20:04

:-)Víš, když čtu tu diskusi tak mi nejde nevzpomenout na jednu písničku jedné punkové brněnské skupiny (tady je to dobrý, že se s těmi umělci všichni známe), jejíž refrén zněl "špinavá, špinavá, špinavá, vona má špinavý záda. Špinavá špinavá špinavá...a má to tolik ráda!

A v kuloárech (jak to tady u těch hospodských stolků na rozdíl od pražských galerií máme) se zpívalo "chlupatá ........

1 0
možnosti
Foto

Nemůžu si pomoct,ale chlupy mě u žen přitahují,hlavně na tom správném místě,všichni kolem se mi diví pořád a ja už myslel,že vymíráme,ale po přečtení tady,vidím,že nejsem divnej a osamocen.....:-)

0 0
možnosti
Foto

kdepak, jste akurátní :-)R^

0 0
možnosti