Diskuse

Můžete mi říkat Fitipaldino, popřípadě zkráceně Fifi. 1. kapitola

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Píšete krásně, čtivě. Chudáci ti mužští, umíte je pěkně vytočit! Ten Váš se s Vámi určitě nenudí!

:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivi, já si to dala už ke čtyřicátinám, také s 1,5 ročním fórem. Byl to boj, jeden instruktor byl super - vrstevník a naučil mě vše, i parkovat napodél do kopce. S druhým, který byl bývalý zkušební komisař, nervák a v důchodu jsem vše vždy rázem zapomněla. Měla jsem mnohokráte chuť vystoupit, křápnout dveřmi se slovy, tady už mě neuvidíte. Ale když jsem si spočetla, co mě stál kurz a brýle, vychladla jsem ;-DZkoušky jsem zvládla ale už napodruhé. Cítím s tebou ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Snad všichni přežijeme...:-)

1 0
možnosti
PL

Doufám, že bude posléze nějaká oslava. Držím R^R^

1 0
možnosti
Foto

Instruktoři jistě bouchnou šampus, možná i ohňostroj, až se jim podaří postavit mě do řidičského života...;-D Díky

0 0
možnosti
Foto

J98a36n 67A39n27d36r67l47e

5. 8. 2017 22:46

Hele Fifi, nastin ucitelum, ze taky potrebujes umet cestu z mistni hospudky na chatu a kolikrat i zpet, když tam něco zapomenu, jo? ;-)V at se ten vudci list radne vyuzije...

vazne , drzim palce, coz vis a jsem pyšen, coz taky viš...R^V

2 0
možnosti
Foto

css, na hospůdku zapomeň, brouku, já budu jezdit výhradně pro zdravé potraviny a nápoje:-P

a pyšen buď, potlačila jsem veškeré pudy sebezáchovy, které do mě příroda vložila;-(;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Jen do toho! To dáš, když jsem to dala já. Sebe se nebojím, to spíš druhých řidičů, a taky těch dětí a psů, někdy. A kolisti, to radši no cement!;-)

Z autoškoly jsem si odnesla fóbii z kolmého parkování. Nějak se mi to nepovedlo, dostala jsem vynadáno do hus a pitomých kačen, a nějak jsem se zablokovala.:-/ Až po letech mi někdo zkušenější řekl, že tak jak to po mně ten dědek chtěl provést, to snad ani nejde...8-o;-(

1 0
možnosti
Foto

Já mám oba pány učitele tak skvostné, trpělivé a hodné, že to musím dát už kvůli nim...:-)

1 0
možnosti
Foto

R^No Ivo, já hledím! Opravdová hrdinka! Já řídím po celá léta jen ve snu a to přímo autobus;-D

1 0
možnosti
IM

Tak na autobus a jeho pasažéry musíš mít vždy dobrou náladu a dobrý nervy;-D

2 0
možnosti
IM

Ivi, hodně sil, určitě to zvládnete.:-) Já jsem si dělala řidičák ve škole v 18. a říkala jsem si: "Proč já blb to dělám? Proč se nechám šikanovat od učitele? /On mě občas jednu střelil, psala jsem tresty atd./ Vždyť stejně v životě nebudu jezdit, když nemáme doma auto!" Bylo to ještě za komančů. Ještě ten rok jsem nastoupila do zaměstnání a hned začala jezdit autem. Jezdím 30 let a je to fajn. Uvidíte samaR^

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že se někdy přestanu bát. Já mám takovou představivost, že se bojím šlápnout na plyn...:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, hlavně aby výsledek byl za 1 - nebo aspoň za 2+. Já radit nemůžu, muž kdysi pravil, že kdybych si já udělala řidičák, nedostane ho do auta ani párek volů. Po takové duševní podpoře jsem svůj úmysl sednout za volant definitivně vzdala... (Taková su já, matinko). Vám ale držím palce. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Bude to dobré :), uvidíte. Umět si dojet kam je potřeba je fajn. Já jsem si dělala řidičák po rozvodu (prostě mi nic nezbylo), můj nynější manžel začal jezdit až ve čtyřiceti a teď i denně dojíždí hodinu do práce a je spokojený jako želva.

Uvidíte, jak se vám zvětší svět. R^

1 0
možnosti
Foto

Vzpomněla jsem si na místní skvělou evangelickou farářku. řidičák si udělala, když po smrti manžela přebrala farnost - to jí bylo snad pětašedesát. Ještě později se učila používat internet. Jednu dobu jsme si posílaly maily docela často.

0 0
možnosti
VV

Ja si k padesatinam nadelil pullitra virago. Bohuzel byli jsme za letu od sebe odlouceni.

A ted musim premejslet, co k pristim kulatinam.

1 0
možnosti