Diskuse

Držka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je tedy silná dvojka - ty dvě!:-D

Ano - dítě a pes si jsou velmi blízcí, a je to oboustranná čistá láska!:-))

1 0
možnosti
Foto

A což teprve, když se spojí proti nám, dospělým! ;-D

1 0
možnosti
Foto

J31a58n 64A30n67d14r60l18e

24. 6. 2017 11:23

:-)R^V

(aneb mají byt po kom...;-))

1 0
možnosti
Foto

no dovol, já taková mírná a tichá osoba...8-o

0 0
možnosti

Baví mě, jak si nás ty "němé" tváře (tady to fakt sedí :-)) umí omotat okolo prstu (nebo spíš tlapky...) Hezké čteníR^

1 0
možnosti

Neochočujte, podléhejte;-O

1 0
možnosti

Ty pejskové jsou ale šikovní. Dokonce čtu níže, že mluví. Vzpomínám si na odpověď jedné dámy, že kdyby nebylo mužů, ochočily by si jiné zvířátko? Že by jste s tím již některé začaly?

1 0
možnosti
Foto

já ochočím všechna zvířata, ale muži jsou nejtvrdší oříšek...:-)

0 0
možnosti

Pravda pravdoucí, psi umí i telefonovat, asi chodí i do zaměstnání.

Volala jsem do jednoho podniku, pozdravila jsem, představila jsem se a zeptala jsem se kdo je u telefonu. Ozvalo se Haf.

1 0
možnosti
Foto

No vida, to má Réza ještě rezervy!;-D

0 0
možnosti

Také jsem měl kdysi pejska. Byl to Voříšek. Zlatej milej přítulnej se psi se nepral,. Dokonce si je vodil ke své misce, aby ochutnali, či se dosytosti nažrali. Jediné co naprosto k smrti nesnášel byli plešatí. Na ty štěkal celé hodiny a by k neutišení.

1 0
možnosti
Foto

Škoda, že nemohl říct, co mu na nich vadí...:-)

0 0
možnosti

J59a55k21u31b 24M64a10c11h

21. 6. 2017 11:59

Kdo neměl a nezažil nepochopí. V psím nebi odpočívá pesička německého ovčáka Bessy. Svoje místo v rodině měla jasné.V průběhu let se z ní stala teta, která měla právo do všeho mluvštěkat. Napočítali jsme přes 100 výrazů. Měla speciální slovník pro naše malé děti, další pro sobě rovné ,zdvořilý ale důrazný pro návštěvy. Od její výchovy štěnat by se mohl učit lecjaký" novátor" bezautoritativní výchovy. Ona byla vždy ta, která štěňatům ukazovala kdo má navrch. Byla to vzájemná láska.

Ale měla také své stinné stránky, tahala plavce za rameno z vody protože lidi do vody nepatří. No a pro dopisy jsme chodili na poštu, neměla ráda pošťáky.

1 0
možnosti
Foto

To mě těší, je to pravda pravdoucí, psi mluví! Potvrzeno!:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS