Diskuse

Chci šmajchlkabinet!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H55a24n25a 71V89l70k13o34v49á

30. 4. 2017 14:18

A ještě by to chtělo takové to polosed - pololeh sofa. Dá se skvěle využít kromě sexu i k lenošení.

Ale k tomu většímu bytu - aby Tě syn nepřekvapil jako moje 20 letá dcera, která od loňského října stihla odchod z republiky, svatbu na jiném kontinentu a tento víkend definitivní stěhování od maminky...

Krom skutečně pevného doufání v co nejlepší její budoucnost nám ten pokojíček zbyl pro třináctiletou sestru...

1 0
možnosti
Foto

No vida, pololeh...hmmm:-) To by fakt bylo překvapení! Ale mě spíš potká to, že se ožení a miminko dovalí i s maminkou k nám....

2 0
možnosti

to jaro dela s lidma veci, teda...mama s operetkama lasky, ty se smajchlkabinetem (to slovo miluju, casto ho mela v puse moje babicka), kaceny u nas na rybniku maj u zadku uz hejna malejch a lidi casto na zavolani a pozvani na jidlo, spacir, nebo jen tak navstevu reknou: vo.e, mam RANDE, nekdy jindy...

preju smajchlkabinet co nejdriv a v nem vsechno, co ma v poradnym smajchlkabinetu bejt!

1 0
možnosti
Foto

Vidíš, jak jsi mě inspiroval ?:-)

0 0
možnosti
Foto

Když bylo našim holkám pět, tak mi ke štěstí úplně stačila vlastní postel. Totiž asi tak v roce naše dítka opustila postýlky-ohrádky a postupně nás vytlačila z manželského lože. Vlastní palandy jsme jim pořídili až v šesti letech a do té doby manžel přežíval na starém rozvrzaném gauči v kuchyni a já ve škvíře mezi holkama.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

U nás je problém, že ty palandy by nebylo kam...;-(:-)

1 0
možnosti

Sice nejsou Vánoce, ale doufám, že Vám všechna přání (nebo hlavně to jedno) splní.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju moc, ale...My už si zase vykáme? :-)

0 0
možnosti
Foto

Jen počkej, třeba...;-D

1 0
možnosti
Foto

A když už budete mít ten klíč, nezapomeňta zamknout , Ivi. ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Správná připomínka, tady byl taky původně (původní) klíč. To byly časy....;-( Nechce se mi ničit stoleté dveře jiným zámkem...

0 0
možnosti

;-)R^ abyste pak netrpěli přebytkem prostoru, Ivčo.

Přeci jen jste zvyklí na blízkost ;-)

1 0
možnosti
Foto

Naopak, konečně zažiju ten pocit, když si natáhnu nohy a nikdo mi po nich nehamtá....;-D

1 0
možnosti

Co mi to jenom připomíná ;-D? Dodneška si pamatuju ten zlomek vteřiny nad proužkem se dvěma čárkama :"Ach jo, zase se X let v klidu nenajím, nevyspím, nebudu mít soukromí na oné místnůstce. A ani v těch intimních chvilkách nebude klídek" ;-D. Na rozkládacím gauči o šířce 140cm se už 3. rokem krčíme tři, v ložničce o ploše necelých 10m2 jsme tak v počtu 3-6 (včetně psa na zemi a dvou koček v nohách):-). Přeju Ti, Ivi, abys od snů přišla k řešení a užila si svého vysněného šmajchl či jiného kabinetu :-)

2 0
možnosti
Foto

Díky moc, jistě i jako statná důchodkyně užiju klidného spánku!;-D;-D P.S. : Právě mi napadlo, že když budeme mít tolik místa, že by se vmestila ještě jedna holčička. Měla bych ji u sebe v ložnici, samozřejmě, a...;-D

1 0
možnosti

Holky, nesmíte být tak útlocitné! To my jsme alespoň začali než se Vojtík ozval stoje v dětské postýlce se zvoláním: "Nechte toho rošťačení!" Cikáni, žijící často jen v jedné místnosti se svými dětmi i rodiči to zjevně berou jinak. A možná jsou jejich děti lépe připraveny pro život...

:-)

1 0
možnosti

Od svých, skutečně raných let, znám jednu průpovídku, kterou mi táta, když jsem se jim při tom probudil, pokaždé opakoval. "Mamí, tatí, kočka na mě hledí, mám se jí bát?" Zřejmě ani on neměl v tom okamžiku nápadů nazbyt. A ze své hlavy to neměl, nesedělo mi to k němu. Patrně si ji zapamatoval ze svého vlastního mládí, raného. Takže ten veršík už může mít dneska klidně sto let.

1 0
možnosti