Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Už se oblékám a huráááá na Šutku!

1 0
možnosti

joooooooo....bůček........

1 0
možnosti
Foto

R^ Ivano, bezva lék na depku. ;-);-D

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem si říkala...:-)

0 0
možnosti

Orientační nesmysl mám tak dokonale vrorený,že jsem schopná zabloudit i na rovném náměstí,natož v nějakém systému nesystému šaten a chodeb;-D

Moc hezké čtení R^

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem pochopila, že Šutka bude aquapark v Praze...Z mládí znám všechny ty pětadvacítky a padesátky (obzvláště Podolí) a teď když jedeme do Prahy tak Aqua Palace - je to na výpadovce a jejich divoká řeka skutečně simuluje divokou řeku. Včetně malých vracáčků. Tam si člověk skutečně uvědomí tu sílu vody a děkuje, že do skutečného vracáku se (i se všemi teoretickými znalostmi) nikdy nedostal.

Hezký článekR^

1 0
možnosti
Foto

Jo, divoká řeka...:-) I když tady to výjimečně vezmu po proudu.;-D;-) A do které fáze že to je společné s pány???

0 0
možnosti
Foto

Hele, jak pro koho. Já měla společný pobyt sakumprdum komplet. Jedině mimo pisoár, teda...;-D

0 0
možnosti

;-D;-D;-D;-D Mému naturelu velice, převelice blízké. Já jednou vydržela ve vířivce v lázních hodinu a měla modřiny po zádech, jako by mě někdo zlynčoval.

A ten hezký večer s bůčíčkem, zelím a knedlíčkem - to mi něco hodně připomíná.

1 0
možnosti

Za Aquacentrum Šutka děkuji za pozitivní článek.V

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo :-) A....nějaká slevička by nebyla?;-DV

1 0
možnosti

Já tyhle prostory s vodou, kde mi skáčou jiní na hlavu snáším špatně. Proto jsem léta jezdíval do Horní Plané, na Lipno. Konce července se tam plava skvěle, kilometr sem, kilometr tam. Ale vy se hezky čtete, přemýšlel jsem u toho, jestli se letos vypravím na Šeberák. Na nudu určitě ne!8-o

1 0
možnosti
Foto

Já tam chodím jedině tehdy, když tam není nával, jako například v tuhých mrazech...:-) Na Šeberák jsem před lety chodívala denně, a sice na tu nudu. Do práce plavky a osušku, krém, samozřejmě, a už jsem frčela....Krásně na to vzpomínám:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivi, já bych se nechala utáhnout nejspíše na ten bůček. Vodní radovánky moc nemusím a z venčení psů v mrazech jsem přišla s omrzlými prsty, ač mi jinak bylo teplo ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já se tam byla hlavně prohřát:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy