Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J18a31n 94A82n85d55r43l98e

18. 12. 2016 18:50

dlouho Ti sem nikdo nic nenapsal,

tak abys spatne neusnula, preju Ti : DOBROU NOC :-)

V

1 0
možnosti
Foto

díky a taky dobrou noc :-)

0 0
možnosti
Foto

Ivo, buď ráda, ze jsi neplatila za další jízdu do vozovky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Mám lítačku, já mohu jezdit a spát libovolně dlouho:-)

0 0
možnosti
Foto

Celkem závidím - já neusnu ani v letadle při pětihodinovém letu...

1 0
možnosti
Foto

V letadle, pokud by mě tam někdo dostal, bych asi taky nezamhouřila oka, strachy

0 0
možnosti

Nejhorší je být nastavená na "dětské" zvukové projevy. Jak ráda bych to napsala jak to cítím, ale zase bych byla zavržena. O půlnoci končí zvukové projevy včetně dupání nad hlavou, v 6 ráno začínají na chodbě a kolem desáté zhruba do dvaceti je to pod oknem. Kde jinde si pak člověk může zdřímnout než v tramvaji, ve frontě, v čekárně atd.

1 0
možnosti
Foto

Rozumím, mě v práci taky hrozně ruší dětské zvukové projevy;-DNAštěstí odpoledne spí(me)...

0 0
možnosti
Foto

Ivko, přeji Ti hezké sny i mimo postel!!R^

1 0
možnosti
Foto

A to já zas jo, Horste, díky a zdravím!:-)

0 0
možnosti

Tiše závidím. Návštěva vozovny, rozhovory s řidičem tramvaje, to jsou věci, které běžně člověk nezažije. A u nás ke všemu ani tramvaje nemáme. A tak chodím raději pěšky, ale to se špatně usíná.

2 0
možnosti
Foto

A což takhle čekání na zelenou? Těch pár minut spánku taky bodne!:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivano je jeste jeden syndrom. Jmenuje se poobedovy spanek. A neni podminen obedem. Díky tati! Vzpominam si ze zamlada byl dobry i rozvaděč ve werku. 20 cm napravo i nalevo 500 voltu stejnosmernych s brasna s elektrikarskym naradim pod hlavou. Ale stacilo 5 minut. Nekdy i hodka cha...

2 0
možnosti
Foto

J76a51n 69A23n48d54r26l24e

4. 12. 2016 3:58

blby hlavne bylo, zes cele popsane cestovani s sebou vozila tu krkovicku, co mela byt puvodne doma uz v osm a ani jeden z vas nebral az do vozovny mobil... :-/

:-)VR^

3 0
možnosti
Foto

A tak krkna by možná mobil vzala, ale byla jsem o ni pohodlně opřená...;-D

1 0
možnosti

Ivo, až si to dnes v poledne možná přečteš, k tomuhle mám sakra co říct. Za volantem nikdy neusnu, je o mě zájem, jako o řidiče, co nikdy nespí. Ale jakmile se octnu v roli pasažéra, spim okamžitě. Jeden známý, co má autodopravu naopak usne, ještě, než vyjede s kamionem z vrat a zboří je. Když byl na povinných psychotestech, usnul jim při vyšetření a oni ho označili za člověka s "železnými nervy" a dali mu certifikát, potřebný k řízení těžkých aut bez problémů!!!! To jasně dokazuje, jak jsou všechny tyto vymoženosti k ho...:-)

1 0
možnosti
Foto

Toho se taky bojím, jestli já se někdy zmůžu na ten vodičák, jestli stihnu alespoň zajet ke krajnici, než usnu...:-)

1 0
možnosti
Foto

I ty jedna narkoleptičko....R^:-)8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy