Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přečetl jsem si až s malým zpožděním, ale rozumně uleželý článek nic na svém kouzlu neztratil. R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ivano, já to vidím. Chlamu se jak sjednaný! Vy máte obrovský talent k psanému humoru. A zřejmě v reálu to také s Vámi bude dobrá komedie. Závidím lampasákovi!R^

2 0
možnosti
Foto

Já mu to vyřídím, ať kouká;-D díky

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, vše krásné, ale brokolici tu NE.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, ve školce jsem se naučila jíst i horší věci: hrách, čočku, bulgur...:-(:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivo, obávám se, ze by jim jela i ta brokolice :-)

1 0
možnosti
Foto

Taky bych řekla! Pak by si lehli v ložnici a chrněli by!:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivi, tak mě takto neposlouchají ani psi, které znám z útulku již několik týdnů, či měsíců. Jsi prostě psí ( i dětský) guru ;-D

1 0
možnosti
Foto

Buď v klidu, že moje fenky a děti mě někdy dobrovolně poslechly;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DTaky myslím, že tu brokolici by nejedli.;-)R^ A neměla by sis pro jistotu vymyslet jiný svolávací povel? Takhle odvedeš z parku všechny vychované psy.:-)

1 0
možnosti
Foto

Vyzkoušela jsem kde co. Odcházíme. Jdeme do školky! Vyrážíme vpřed! Všechno se jim hodilo!;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak hlavně že ve smečce nikdo nechyběl, že přebýval - no a co? Zřejmě ti hafani šli, kam je srdce táhlo.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

To bezesporu. Zato mně se šlo všelijak, měla jsem pěkně stažíno strachy!;-D

0 0
možnosti

Páníčkům by brokolice možná chutnala a třeba i přišla k duhu, po jistě neplánovaném za svými psy běhu ;-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že bych byla donucena opustit ústav:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to je super...už to normálně vidím! R^

1 0
možnosti
Foto

Já taky. Zítra jdeme zase tam.;-(:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,24
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy