Jsem princezna a chovám

30. 06. 2017 14:13:21
Jsem princezna, ale moc lidí to o mně neví. To ale na věci nic nemění. Prostě jsem. A každý si může říkat a myslet, co chce...

Kdyby s tím někdo měl jó problém, ukážu mu výkres, který jsem dostala dneska na rozloučenou od svého žáčka Rišínka. Je na něm princezna, jmenuje se Ivanka, jsem to já! jak mi bylo autorem vysvětleno, a vede za ruce další děti. Všichni se usmíváme.

Rišínka jsem si pochovala, to jinak nešlo, i když už je velký a já mám každou chvíli obstřik páteře. To se prostě nedalo. Pochoval se rád, to on zase jo, a já jsem ho taky pochovala s radostí, protože je to moje lásečka, moje zvířátko, syčáček, lump, a tak. A dobře se chová, je šikovný do náručí: chňapne se jako klíště, položí si hlavičku na rameno a jen jen přede...

Za ten rok jsem si určitě pochovala všechny děti ve třídě, včetně předškoláků, ty už ale zásadně v sedě, to by moje ubohé obratle lítaly na všechny strany. Ať už je krize nebo jen tak poňuchňat- nikdo neodolá, a já neodmítám.

Takových obrázků mám spousty. Na všech mám korunku a krásné šaty, na všech se usmívám od ucha k uchu a na všech se držím s dětmi za ruce. Mám dlouhé žluté vlasy bez šedin a střevíčky na jehle. Ta princezna- já, rozumějte- má mimo toho asi taky nějakou kardiologickou vadu- má vidět srdce i přes šaty, asi že je tak červené. Takže nejsem vyloženě standardní princezna, nicméně jsem.

Prohlížím si hromadnou fotku ze školního focení. Kupodivu na ní nemám ránu, jako bývá u mne zvykem, asi proto, že jsem tam doslova v obležení uchechtaných držtiček. Jaký je čeká život? Jací lidé z nich budou, až vyrostou? Ledaccos se dá tušit už teď. určitě ale vím, že na ně budu vzpomínat. Na čas se staly součástí mého života, a to významnou součástí. Spoustu jsme toho prožily- moje děti a já.

Tak vám přeju jen to nejlepší v životě, nedejte se!

A rodičům taky. Zapomeňte, že jsem vám vaše ratolesti zhusta předávala upatlané od všech možných barev- i kdyby to nešlo vyprat, věřte, že jsme si to společně náramně užily. Písek i bláto se taky musí pořádně vychutnat; jen suchar sedí na bobku a sahá jen na čisté věci...

A taky už nemyslete na to, jak jsme za lijáku probíhaly tou obří louží před vchodem. Bylo teplo, a ten déšť byl fantastický. Bylo to žůžo, a mně taky vůbec nevadilo, že jsem pak šla mokrá k lékaři, protože jsem se už nestihla jet převléct...

Tak se mějte...

A taky si někdy vzpomeňte...

Autor: Ivana Dianová | pátek 30.6.2017 14:13 | karma článku: 32.80 | přečteno: 1121x

Další články blogera

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.26 | Přečteno: 9257 | Diskuse

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma článku: 25.18 | Přečteno: 693 | Diskuse

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma článku: 28.86 | Přečteno: 745 | Diskuse

Ivana Dianová

Dvě ženy v jedné posteli

Je to méně přirozené než když se v posteli nachází muž a žena? Zažila jsem oboje a zjistila, že přirozené jsou obě možnosti, ale s mužem je to jednodušší.

15.3.2024 v 0:14 | Karma článku: 31.76 | Přečteno: 1220 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 20.58 | Přečteno: 348 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 28.24 | Přečteno: 440 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 9.11 | Přečteno: 185 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.26 | Přečteno: 9257 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 429 | Diskuse
Počet článků 627 Celková karma 32.96 Průměrná čtenost 2033

Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...