Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nejdůležitější je ztopořený penis

Člověk není nikdy tak starý, aby se nemohl dozvědět něco nového. A sem tam se dozví i to, co vůbec vědět nechtěl...

Hanuš se rozvaluje na sedačce, v ruce drží štamprli a filosofuje. Jak ho znám dlouho a jak dobře, ale to jsem si jenom myslela! "Ňáký city, na to seru, to nikoho nezajímá. Prostě ňákou vyšukám, a hotovo! Víc mě nezajímá! A já nezajímám je. Jediný, o co jde, je můj ztopořený penis!" Znovu si doleje. Tohle mi bydlet v hlavě, nedám si ani vaječňák, ze strachu, aby mi to někde nevyběhlo z huby, pomyslím si s odporem. Ale možná se pletu. Možná se takové věci říkají i ve střízlivosti. A žijí se. To jenom já jsem suchar. Mě zajímají i jiné věci a na city neseru.

Hanuš se chlubí:" Všechny se diví, že mi v mým věku tak pěkně stojí,"  Pak vyjmenuje několik žen, jednu z nich znám. Hanuš se kromě své potence pochlubí i dárky, které od ní dostal. Vzápětí mi navrhne pohlavní styk. S díky odmítám. "Děláš si to aspoň robertkem," stará se, a já se začínám bavit. "Proč nějakou umělotinou, " usměju se tajemně. Třeba je to nakonec všechno nějaká sranda. Hanuš se rozruší. Nakloní se až ke mně. "Musíš si to nějak dělat, Dano!" vysloví naléhavým hlasem. Jenom pokrčím rameny. Přisedne si blíž. "Ilonka má ráda tohle," popíše mi určitou techniku. "Zadek má teda hezčí, taky je mladší, než ty. Ale prsa a ksicht zase ty! A s tebou se mi to líbilo víc!" Pokusí se mi na ně sáhnout. Ucuknu a bavit se přestanu. Spíš je mi úzko. Hodně úzko. některé návštěvy se holt nevydaří. A některé věci se nedají vrátit.

Bojím se. Strašně. Mám strach, že jsem nějaká vadná. Že se vůbec nevyznám v lidech. Že vůbec nechápu tenhle svět. Že eventuálně jednou zase narazím na nějakého takového exota a zase to nepoznám. Až už bude pozdě. Bojím se, že podobné informace, jako mám já o Ilonce a spol, aniž bych o ně stála, podává nějakým cizím lidem.

Jak dlouho se známe....

 

 

Autor: Ivana Dianová | čtvrtek 2.2.2023 15:15 | karma článku: 40,27 | přečteno: 2422x
  • Další články autora

Ivana Dianová

Nedívej se tam, nikdo tam není

Nevím přesně, zda je to dar nebo prokletí. Jsem pro jistou skupinu obyvatel nepřehlédnutelná a neodolatelná. Vlastně s tím nic nechci dělat, i kdyby to šlo, když se tak nad tím zamýšlím.

10.4.2024 v 10:24 | Karma: 23,33 | Přečteno: 883x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma: 42,60 | Přečteno: 10353x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma: 29,49 | Přečteno: 876x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma: 31,36 | Přečteno: 909x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Dvě ženy v jedné posteli

Je to méně přirozené než když se v posteli nachází muž a žena? Zažila jsem oboje a zjistila, že přirozené jsou obě možnosti, ale s mužem je to jednodušší.

15.3.2024 v 0:14 | Karma: 32,28 | Přečteno: 1348x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Fíkusová paralela

Rostlinou naší rodiny je jednoznačně fíkus. Měli jsme doma skutečného obra, který měl na svém kmeni neobvykle mnoho větviček. Každé z dětí, když přišel ten pravý čas, si jednu ulouplo a dalo do láhve od limonády s vodou.

5.3.2024 v 15:58 | Karma: 32,64 | Přečteno: 689x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Neučte mě znát učitelky

Nesnáším "Mekáč", ale moje dcery to mají naopak. Nevím, proč. Takže jim vždy vysvětlím, jaká že to zvěrstva jedí, nevynechám ani mleté kůže a chrupavky. A popíšu mastnotu. Přepálenou! Játra! Slinivka! No a pak jim něco objednám.

27.2.2024 v 18:51 | Karma: 33,41 | Přečteno: 1147x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Jak mi dcera odehnala partnera

Nikdy by mě nenapadlo, že to může být tak rychlé. Ale ať! Už to nebolí. Zjevně to nebyl ten pravý. A jiného než pravého už nechci!

7.2.2024 v 20:07 | Karma: 38,00 | Přečteno: 3775x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Právnička nebo houslistka?

Dramatické období, kdy dítě začíná rozvažovat o svém budoucím povolání, je, zdá se, tady. Moje starší dcerka má relativně jasno.

4.2.2024 v 23:45 | Karma: 32,23 | Přečteno: 741x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Které z dětí máš nejradši?

Moje starší dcera mi tuhle otázku klade každou chvíli. Vybafne to na mě, když to nejméně čekám. Jestli doufá, že se spletu nebo mě nachytá u nějaké nepřesnosti, těžko říct. Naopak tuším, proč se mě na to ptá.

1.2.2024 v 2:52 | Karma: 37,07 | Přečteno: 2637x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Nejdůležitější ze všeho je vyčistit si cévy

Nedělám si iluze, že moje cévy jsou křišťálově čisté, prakticky průhledné, a že uplést z nich pružnou pomlázku by byla brnkačka.

17.1.2024 v 3:21 | Karma: 35,58 | Přečteno: 1107x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Jak jsem zpívala v katolickém kostele svým skoro barytonem koledy

Pro spoustu lidí není podobná aktivita nijak neobvyklá či zarážející. Pro mne to však byla tak ojedinělá a pikantní zkušenost, že jsem se rozhodla ji písemně zpracovat a podělit se o ni.

6.1.2024 v 2:38 | Karma: 35,99 | Přečteno: 772x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Krajky. Všude samé krajky

Přehodil mi přes obličej a horní část těla studenou plachtu. Ukázalo se, že má jeden otvor. Tím sáhl dovnitř a ucítila jsem, jak se dotýká mých víček a vzápětí mi na oko nainstaloval nějaký přístroj. Propadla jsem panice.

21.12.2023 v 0:38 | Karma: 37,88 | Přečteno: 914x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Předvánoční setkání

Bylo vedro. Seděly jsme zase jednou s mámou u stolku na balkóně s výhledem na celé Nuselské údolí a Pankrác, před sebou poctivé hrnky s kávou, a povídaly jsme si. Letní den jak vyšitý. Brzy budou prázdniny.

4.12.2023 v 8:22 | Karma: 38,54 | Přečteno: 913x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Babybox. Ano - ne?

Anna tudy procházela už potřetí. Pokaždé, když míjela to místo, maličko zadrhla v chůzi a srdce se jí naopak rozběhlo rychleji. U hlavního vchodu do nemocnice bylo v tuto dobu docela rušno, ale tudy, za rohem, nešel skoro nikdo.

29.10.2023 v 13:45 | Karma: 41,97 | Přečteno: 2344x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Dej mi znamení

Dobře si pamatuji ten den. Sluneční paprsky se prodíraly skrz štětinaté větve starých borovic, vzduch voněl vodou z nedalekého rybníka a šťastnými výkřiky dovádějících dětí. Písek na pláži mě pálil do šlapek a já koukala do nebe.

17.10.2023 v 2:19 | Karma: 39,60 | Přečteno: 1053x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

S drápy na věčné časy a nikdy jinak, zdá se

"Ještě pár schodů a jsme tam," povzbuzovala mě halasně Vivi a tlačila svými maličkými packami do mých zad. "Hele, až budeme támhle, uvidíme vláček!" lákala mě.

14.10.2023 v 20:56 | Karma: 38,11 | Přečteno: 974x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Příběhy z naší rodiny VIII.

Každé dítě by mělo mít blízkou dospělou osobu, se kterou může svobodně rozebírat svoje myšlenky, pocity, zážitky a poznatky ze života. Neměl by to být rodič, ale někdo jiný z rodiny, popřípadě z přátel rodiny. Já jsem měla tetu.

5.10.2023 v 17:44 | Karma: 37,35 | Přečteno: 810x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Tři jahodové a jeden prs

Po třídní schůzce chodíme vždycky na zmrzlinu. Já si ji zasloužím, neb jsem vždy umluvená a vyprahlá jak horník, Vivi, která to absolvuje se mnou, za klidnou spoluúčast, Nanda za odměnu. Je to náš rituál.

21.9.2023 v 17:47 | Karma: 38,64 | Přečteno: 1114x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Dva tátové. A proč by ne?

Vracíme se s dcerkami ze hřiště. Cestou nás dobíhá nádherné dítě, tak dvouleté. Mini culíčky, obrovské černé oči s radostnými jiskřičkami. Maličká mi připomíná Nandu, když byla malá. Okamžitě zjihnu. "Ne! mami, ne!" zaklíná mě.

13.9.2023 v 17:26 | Karma: 37,25 | Přečteno: 1318x | Diskuse| Ona
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,24
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy