Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Poslední sex starého muže

Jak se po celou dobu bál své představy- prostitutky s obhroublým hlasem i chováním, vyzývavě oblečené, tak teď byl příjemně šokovaný.

Paní středních let, která mu otevřela, vypadala skoro mateřsky. Příjemně zaoblená, jednoduše oblečená, delší rovné vlasy měly odstín zralých kaštanů z jeho dětství, kdy je s kamarády sbírali, a nosili lesníkovi, ale nejhezčí měla úsměv. Milý, skoro laskavý.

„Karel Novotný,“ představil se a uctivě nadzdvihl klobouk, jak byl zvyklý.

„Já jsem Hana,“ řekla prostě. Její hlas už znal z telefonu: teplý, trochu zastřený alt.

Najednou mu přišlo absurdní ptát se po sexu a všech těch věcech okolo. Obchodní stránku, jak to ohleduplně opsala, ale vyřešili hned zkraje. Hana jednala stručně, věcně a velmi taktně, za což jí byl Karel vděčný. Dost se toho bál, popravdě si vůbec neuměl představit, jak platí za intimní chvíle cizí ženě a tlačí ze sebe své požadavky.

Inzerát byl jedna věc, osobní setkání ovšem druhá, a úplně jiná.

Čím dál uvolněněji si povídali nad hrnkem čaje a bábovkou. Nechyběly ani obložené chlebíčky, dokonce Karlovy nejoblíbenější: s vejcem a majonézou.

Karel žil léta sám, a mimo setkání se starým kamarádem ještě ze školy, Lojzou, si málokdy vykládal. Se sousedkou, to jo, pár slov na schodišti. A nebo v obchodě na rohu, kam pravidelně chodil. Ale takhle příjemně už dávno ne. Vlastě od doby, co mu zemřela žena…

Hanu všechno zajímalo, čas od času se usmála a připojila vlastní postřehy, a Karel si skoro říkal, že už tohle je nádhera, i bez sexu.

Nakonec na tohle téma zabrousila Hana. Už věděla o Karlově touze ještě alespoň jednou zažít milování, i o jeho obavách, zda se mu to vůbec ještě podaří. Po sedmdesátce už to není pravidlem, to je jasné. Uklidnila ho, že i kdyby selhal, svět se nezboří. A ona ho v tom rozhodně nenechá, usmála se, a Karel jí její široký úsměv vděčně oplatil.

„Prostě si spolu užijeme pohodu,“ pronesla trochu laškovně, “prostě příjemné odpoledne, ono nějak bude,“ to už se spolu svlékali v koupelně. Nejdřív každý sám, pak navzájem. Karel nemohl spustit oči z jejích prsů, kyprých a pozoruhodně pevných, s výraznými narůžovělými bradavkami. Neodolal a přisál se k nim, spíš jako kojenec, než milenec, něžně a dlouze. Hladila ho přitom po hlavě, taky spíš jako děcko. Byl šťastný, jako už dávno ne. To už se přesunuli z koupelny do ložnice, na velké letiště, a on se stále nemohl nabažit jejích ňader. Jemně mu sunula hlavu níž a níž, až se octla na jejím trochu vystouplém teplém bříšku. Zjistil, že i tady je mu krásně. To už mu nelaskala jenom hlavu.

„Počkej,“ pošeptala mu zadýchaně po chvíli,“ lehni si teď na chvilku, jo? „ Měla přivřené oči a nepopsatelný výraz ve tváři. Vášnivý, ale především něžný. Vlastně naprosto vytěsnil, že je právě s prostitutkou. Byl zamilovaný a miloval se! Splnil se mu jeho sen!

Nasedla si na něj a její prsy se mu již opět rozkomíhaly v teď už pravidelném rytmu před očima. Laskal je očima i rukama. Trvalo to jen pár minut, ale věděl, že tenhle obraz bude mít uložený v paměti do konce života.

Nezlobil se na svoje staré tělo, naopak, byl pyšný a ani se nestyděl za selhání, se kterým původně vlastně počítal hned zkraje, byl šťastný, k slzám šťastný, když poprvé v životě zažil ženskou hlavu ve svém klíně a na oplátku pak spočinul v jejím, horkém a voňavém....

Cestou domů se zastavil v květinářství.  Pečlivě vybral zajímavou kytici a nechal ji poslat na jistou adresu. „Děkuji Ti, milá Hano, z celého svého srdce Ti děkuji!“ Nic víc na přiložené kartičce nebylo.

Doma si lehnul a hlavu si podložil rukama. Voňavýma rukama…Schválně si je neumyl!

Usínal, hlavu plnou její vůně a vzpomínek, a neskutečně se těšil na zítřek…

 

Autor: Ivana Dianová | úterý 17.4.2018 12:24 | karma článku: 41,31 | přečteno: 2861x
  • Další články autora

Ivana Dianová

Nedívej se tam, nikdo tam není

Nevím přesně, zda je to dar nebo prokletí. Jsem pro jistou skupinu obyvatel nepřehlédnutelná a neodolatelná. Vlastně s tím nic nechci dělat, i kdyby to šlo, když se tak nad tím zamýšlím.

10.4.2024 v 10:24 | Karma: 23,49 | Přečteno: 897x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma: 42,60 | Přečteno: 10356x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma: 29,49 | Přečteno: 880x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma: 31,36 | Přečteno: 909x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Dvě ženy v jedné posteli

Je to méně přirozené než když se v posteli nachází muž a žena? Zažila jsem oboje a zjistila, že přirozené jsou obě možnosti, ale s mužem je to jednodušší.

15.3.2024 v 0:14 | Karma: 32,28 | Přečteno: 1348x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Fíkusová paralela

Rostlinou naší rodiny je jednoznačně fíkus. Měli jsme doma skutečného obra, který měl na svém kmeni neobvykle mnoho větviček. Každé z dětí, když přišel ten pravý čas, si jednu ulouplo a dalo do láhve od limonády s vodou.

5.3.2024 v 15:58 | Karma: 32,64 | Přečteno: 689x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Neučte mě znát učitelky

Nesnáším "Mekáč", ale moje dcery to mají naopak. Nevím, proč. Takže jim vždy vysvětlím, jaká že to zvěrstva jedí, nevynechám ani mleté kůže a chrupavky. A popíšu mastnotu. Přepálenou! Játra! Slinivka! No a pak jim něco objednám.

27.2.2024 v 18:51 | Karma: 33,41 | Přečteno: 1147x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Jak mi dcera odehnala partnera

Nikdy by mě nenapadlo, že to může být tak rychlé. Ale ať! Už to nebolí. Zjevně to nebyl ten pravý. A jiného než pravého už nechci!

7.2.2024 v 20:07 | Karma: 38,00 | Přečteno: 3776x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Právnička nebo houslistka?

Dramatické období, kdy dítě začíná rozvažovat o svém budoucím povolání, je, zdá se, tady. Moje starší dcerka má relativně jasno.

4.2.2024 v 23:45 | Karma: 32,23 | Přečteno: 741x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Které z dětí máš nejradši?

Moje starší dcera mi tuhle otázku klade každou chvíli. Vybafne to na mě, když to nejméně čekám. Jestli doufá, že se spletu nebo mě nachytá u nějaké nepřesnosti, těžko říct. Naopak tuším, proč se mě na to ptá.

1.2.2024 v 2:52 | Karma: 37,07 | Přečteno: 2637x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Nejdůležitější ze všeho je vyčistit si cévy

Nedělám si iluze, že moje cévy jsou křišťálově čisté, prakticky průhledné, a že uplést z nich pružnou pomlázku by byla brnkačka.

17.1.2024 v 3:21 | Karma: 35,58 | Přečteno: 1107x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Jak jsem zpívala v katolickém kostele svým skoro barytonem koledy

Pro spoustu lidí není podobná aktivita nijak neobvyklá či zarážející. Pro mne to však byla tak ojedinělá a pikantní zkušenost, že jsem se rozhodla ji písemně zpracovat a podělit se o ni.

6.1.2024 v 2:38 | Karma: 35,99 | Přečteno: 772x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Krajky. Všude samé krajky

Přehodil mi přes obličej a horní část těla studenou plachtu. Ukázalo se, že má jeden otvor. Tím sáhl dovnitř a ucítila jsem, jak se dotýká mých víček a vzápětí mi na oko nainstaloval nějaký přístroj. Propadla jsem panice.

21.12.2023 v 0:38 | Karma: 37,91 | Přečteno: 915x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Předvánoční setkání

Bylo vedro. Seděly jsme zase jednou s mámou u stolku na balkóně s výhledem na celé Nuselské údolí a Pankrác, před sebou poctivé hrnky s kávou, a povídaly jsme si. Letní den jak vyšitý. Brzy budou prázdniny.

4.12.2023 v 8:22 | Karma: 38,54 | Přečteno: 913x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Babybox. Ano - ne?

Anna tudy procházela už potřetí. Pokaždé, když míjela to místo, maličko zadrhla v chůzi a srdce se jí naopak rozběhlo rychleji. U hlavního vchodu do nemocnice bylo v tuto dobu docela rušno, ale tudy, za rohem, nešel skoro nikdo.

29.10.2023 v 13:45 | Karma: 41,97 | Přečteno: 2344x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Dej mi znamení

Dobře si pamatuji ten den. Sluneční paprsky se prodíraly skrz štětinaté větve starých borovic, vzduch voněl vodou z nedalekého rybníka a šťastnými výkřiky dovádějících dětí. Písek na pláži mě pálil do šlapek a já koukala do nebe.

17.10.2023 v 2:19 | Karma: 39,60 | Přečteno: 1053x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

S drápy na věčné časy a nikdy jinak, zdá se

"Ještě pár schodů a jsme tam," povzbuzovala mě halasně Vivi a tlačila svými maličkými packami do mých zad. "Hele, až budeme támhle, uvidíme vláček!" lákala mě.

14.10.2023 v 20:56 | Karma: 38,11 | Přečteno: 974x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Příběhy z naší rodiny VIII.

Každé dítě by mělo mít blízkou dospělou osobu, se kterou může svobodně rozebírat svoje myšlenky, pocity, zážitky a poznatky ze života. Neměl by to být rodič, ale někdo jiný z rodiny, popřípadě z přátel rodiny. Já jsem měla tetu.

5.10.2023 v 17:44 | Karma: 37,35 | Přečteno: 810x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Tři jahodové a jeden prs

Po třídní schůzce chodíme vždycky na zmrzlinu. Já si ji zasloužím, neb jsem vždy umluvená a vyprahlá jak horník, Vivi, která to absolvuje se mnou, za klidnou spoluúčast, Nanda za odměnu. Je to náš rituál.

21.9.2023 v 17:47 | Karma: 38,64 | Přečteno: 1114x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Dva tátové. A proč by ne?

Vracíme se s dcerkami ze hřiště. Cestou nás dobíhá nádherné dítě, tak dvouleté. Mini culíčky, obrovské černé oči s radostnými jiskřičkami. Maličká mi připomíná Nandu, když byla malá. Okamžitě zjihnu. "Ne! mami, ne!" zaklíná mě.

13.9.2023 v 17:26 | Karma: 37,25 | Přečteno: 1318x | Diskuse| Ona
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,26
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy