Maminka čůrá do vany

29. 05. 2017 19:16:00
Maminka čůrá ve vaně. Tatínek taky. Asi, teda. A ještě dělají jiné věci! Horší! Mnohem horší! A nejsou jediní. Aspoň to tak vypadá.

Já nesnáším, ale skutečně absolutně nesnáším kombinaci dětí a MHD. Trpěla jsem, když jsem měla malého syna, trpím, když jezdím nyní s malou dcerou, ale to není nic proti tomu, jak šílím, když někam musím čímkoli hromadným dopravit třídu malých dětí.

Kdyby bylo po mém, jezdili (rozuměj chodili) bychom jenom tam, kam se lze dostat pěšky, bez potenciálního nebezpečí úrazu a celkově nepříjemných pocitů. Ještě upřesním, že mám v práci kolegu rodu mužského, proto ta měkká i.

Mám extrémně vyvinutou představivost, a to bohužel i v ohledu možných- v mém pojetí vysoce pravděpodobných katastrof: někdo mi strčí dítě pod kola, porazí je, pedofil nikdy nespí, atd. Nespím před i po plánované akci a nic s tím nenadělám.

Vadí mi ale i hlody, které při těchto příležitostech ze všech dětí padají. Syn býval naprosto otřesný. Jak se stroj dal do pohybu, sedlo to na něj a spustil. Proinformoval veškeré osazenstvo vagónu tak, že jsem mívala chuť proskočit okýnkem na vozovku či do tunelu. A nedal se zarazit.

Dcera to má taky, ale na rozdíl od intimit naší rodiny, což byla specialita syna, žbleboce svoje postřehy ohledně spolucestujících. Velmi zřetelně a velmi nemilosrdně. Nejradši bych ji zalepila ústa náplastí hned na refýži, ale zatím jsem se k tomu neodhodlala, je mi jí líto. Nicméně do budoucna se tohoto opatření nezříkám, pokud by to s věkem nemělo ustat.

Když jedu se školkou, je to v něčem lepší a v něčem horší. Lepší je to v tom, že je jasné, že zjevně nemůžou být všechny ty děti moje, horší v tom, že osmadvaceti parchantíkům tu tlamku nezacpu. Nahnaly jsme s kolegyní děti k výtahu do metra na Muzeu. Na dvakrát. Já jela s klukama, jak je mým osudem, ale zase nás bylo méně, tudíž k nám do kabiny neprozřetelně přistoupil pán v nejlepších letech. Byl neobyčejně bodrý a vtipný, ale to moji chlapečci taky. "Moje maminka čůrá do vany!" hrdě pronesl Fanoušek. Hned mi v mysli vytanula jeho maminka, nádherná ženská, velice ušlechtilého vystupování. Civěli jsme na sebe s chlapem přes houf nevinných hlaviček, neschopni jiné myšlenky, a poškubávali koutky úst. Teď nesmíme vybouchnout, věděli jsme oba. "To je toho," nedal se zahanbit Martin, "naše tam umí i kakat!"

"Guuustýýýýýýý!" protáhl obdivně čtyřletý Aljoša a freneticky zatleskal.

Bodrého muže tato hláška úplně odbourala, smál se jak šús a škytal ještě na Můstku, vecpal se totiž do našeho vagónu, asi aby nic nepropásl. "To je nějakej cvok," pronesla znechuceně kolegyně, která se k nám opět připojila. Pokývala jsem souhlasně hlavou a varovala jsem se pohlédnout tím směrem. Už takhle si nás fotili turisti, zejména Japonci...

Chlap se asi poměl,ale co to bylo proti mně, když jsem odpoledne odevzdávala chlapce jejich maminkám!

Autor: Ivana Dianová | pondělí 29.5.2017 19:16 | karma článku: 38.15 | přečteno: 3702x

Další články blogera

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.38 | Přečteno: 9309 | Diskuse

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma článku: 25.44 | Přečteno: 697 | Diskuse

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma článku: 28.86 | Přečteno: 745 | Diskuse

Ivana Dianová

Dvě ženy v jedné posteli

Je to méně přirozené než když se v posteli nachází muž a žena? Zažila jsem oboje a zjistila, že přirozené jsou obě možnosti, ale s mužem je to jednodušší.

15.3.2024 v 0:14 | Karma článku: 31.76 | Přečteno: 1222 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Mirka Pantlíková

Nešťastný pátek v UNI Hobby

Dnes je Velký pátek, jeden z největších křesťanských svátků, den utrpení Ježíš Krista. V ten den, jak praví Bible Kralická, vzal všechny hříchy na sebe a obětoval se za nás, hříšníky. To je čin v dnešní době naprosto neslýchaný...

29.3.2024 v 15:27 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 10 | Diskuse

Jana Melišová

Keď človek páchá zlo, kde je Boh?

Má človek slobodnú vôľu? Môžeme sa nezávisle rozhodovať a ovplyvňovať smerovanie nášho života? Mám za sebou desať rokov práce kaplána vo väzení. Takže trochu viem, čo to robí alebo nerobí s človekom, keď sa dopustí veľkého zla.

29.3.2024 v 11:54 | Karma článku: 12.83 | Přečteno: 201 | Diskuse

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 21.86 | Přečteno: 390 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 30.69 | Přečteno: 541 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 9.48 | Přečteno: 191 |
Počet článků 627 Celková karma 33.00 Průměrná čtenost 2033

Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...