Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A tak já mám nejenom tyhle

0 0
možnosti

J77a67n 69K46a19r43a30s59e61k

26. 5. 2023 15:06

Ať tak či onak

s kloboukem Tonak,

s kloboukem Tonak na hlavě

skončíte brzy v ústavě.

1 0
možnosti
Foto

Ivano, nemůžu než souhlasit. Nás dokonalých je čím dál tím míň.

1 0
možnosti
Foto

Díky, těším se, milý Horste

0 0
možnosti

pekny a milorozdavajici texty ctu pomalu, abych si vychutnal kazdy slovo a kazdou spojku mezi slovy

Tvuj dnesni blog jsem cetl jeste pomaleji a dal jsem si to dvakrat, abych si pamatoval

mutr me sice vycepovala stran dveri, zidli, rámě, tezkych tasek a podobne, ale jeden nikdy nevi, jestli ve dverich nepotka zenskou, ktera v jedny ruce nese tasku a ve druhy treba zidli....co pak?

krasny, Ivano, krasny a uplny souhlas s tim,co prejes tem tvejm malejm

krasnej den preju

1 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, Ivi, vlčíme. Budu si to muset víc hlídat i u sebe

1 0
možnosti
Foto

Tak Ty zrovna nemusíš

2 0
možnosti

Pro muze jsou zeny posvatna stvoreni. Mnohe vsak proti tomu dojmu bojuji bud primo, nebo svym neobdivuhodnym chovanim a mluvou...

3 0
možnosti
Foto

Kdybych byl škodolibý, tak bych tento blog přeložil do angličtiny a on by na Vás někdo podal žalobu. Jelikož škodolibý nejsem, tak Vás miluji.

Vašek

3 0
možnosti
Foto

To je krásné, děkuji

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy