Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také jsem o tom kdysi přemýšlel, pak jsem to svedl na to, že dotyčným někdo umřel, a to třeba i zvířátko. Nebo měli za sebou hádku s někým, také mohli mít špatný spánek. Úsměv u těch hodně mladých přičítám tomu, ještě nemají finanční problémy, hádky s partnerem nebo sousedem. Já osobně mám špatnou zkušenost s úsměvem z dob opraváře aut, okamžitě měli jejich majitelé nějaký problém, chtěli ho řešit se mnou a také, jestli bych jejím autíčkům se nepodíval do jejich útrob. To byli ale jen ti, co věděli že pracuji v autoservisu. Vy se ale, holky smějte dál, na vás tohle nikdo nebude chtít.

1 0
možnosti
Foto

My se prochechtáváme životem, milý Horste :-))

0 0
možnosti

Karma! Rozesmát lidi je to největší umění. Moc zdravím

1 0
možnosti
Foto

J54a89n 19Š14i57k

16. 5. 2023 6:58

Skvělý střípek ze života!!! Hezký den

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás, děláte dobrou věc pro nás okolo. Přidám se.

2 0
možnosti
Foto

Odhodlanou ženskou máloco zastaví. Odhodlanou ženskou s úsměvem, nezastaví nic.

Vašek

3 0
možnosti
Foto

Přidávám hrstičku, abys měla ještě víc bodů

3 0
možnosti
Foto

Jojo, body, to je moje , milý Jene!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS