Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem rád, že jsem nic podobného nemusel řešit ...

1 0
možnosti

R^ Život není peříčko! :-)

1 0
možnosti

Přemýšlím - nebyla to zrovna tato rodina, na koho se svého času sbíraly peníze? Něco se mi v hlavě míhá o kávových zrnkách, ale možná se pletu.

0 0
možnosti
Foto

Ne, tak to opravdu ne !!:-)

0 0
možnosti
Foto

Jestli je toto autobiografie, tak je to velice smutné a zároveň to vysvětluje, proč dštíte síru na muže, kteří o své děti mají zájem během manželství i po rozchodu. Každý je nějak ovlivněn svým vlastním zážitkem a mohu jen doporučit, pokuste se co nejvíce oprostit od sebestředného vnímání světa a promítání si bývalého manžela do jiných mužů. A přeji Vám i synovi hodně hezkých společných zážitků.

1 0
možnosti
Foto

No, no....I já Vám upřímně přeju jen to nejlepší v životě:-)

0 0
možnosti

Přeju jen vše dobré a dobré to bude, uvidíte!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, to nejhorší už máme za sebou :-)

0 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že kormidluji naši desetimetrovou kocábku i na moři, neb Kapitán nevidí ani na kompas a děti ji občas napíchnou na skály, chápu vše.

Stará námořnická pravda: Plout se musí!

1 0
možnosti
Foto

A Matyášovi - Tadeášovi vše nej. Dodnes me baví, že jsme se minuly o rok. Já jsem ležela na P 3 u Čaroděje přesně před třiceti lety, od února do července. 😉

1 0
možnosti
Foto

Ivano, přeji ti sílu a úspěšné kormidlování směrem ke štěstí!V

1 0
možnosti
Foto

Moc Ti děkuju, milý HorsteV

0 0
možnosti
Foto

Moc vám rozumímV

2 0
možnosti
Foto

V K té bárce. Vzpomněla jsem si... Než vítr dostrká k útesu tu její legrační bárku a pánbů si ve svým notesu udělá zas další čárku... Autora coby muzikantka určitě znáte, Ivanko.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS