Diskuse

Můj miláčku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ta největší láska. V

1 0
možnosti

Něžný. Takový dětství často bejva...

1 0
možnosti
Foto

Mily blog. Připomněl mi dětství mých dcer.

1 0
možnosti

I26v45a48n98a 46L87a56n13c60e

27. 3. 2023 12:53

Rychlé uzdraveníVR^V

1 0
možnosti

Dojemný příběh! Ukázka čisté, oboustranné lásky R^V

2 0
možnosti
Foto

Až bude v pubertě držkovat, tak si na to vzpomenu:-)

2 0
možnosti
Foto

Holčičky, ať se vám zdraví vrátí!:-)

1 0
možnosti
Foto

Vivi už je fit, já snad brzy taky budu, díky, Horste:-)

1 0
možnosti
Foto

Milé po ránu, paní Ivanko... ;-)V

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, to jsem ráda, že potěšilo:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 31,69
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy