Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I36v14a52n26a 63L79a80n14c92e

23. 1. 2023 15:34

Těžké je vychovávat, když rodiče si s výchovou neví rady:-/

0 0
možnosti
Foto

Bylo mi maminky líto, ale je fakt, že ho svým postojem zmařila

1 0
možnosti

Pomáhají tresty? :-)

0 0
možnosti
Foto

Tady bylo všechno marné, protože matka bojkotovala už z principu jakékoli snahy a nabídky pomoci. kluk ji měl těžce na háku. Běžné postupy v MŠ selhávaly. Chlapce oslovila až moje lehce úchylná metoda.:-) Zaplaťpánbůh jsem ji nikdy nemusela realizovat;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivano, hluboký lidský příběh. V Když jsem vedl cyklistický oddíl v Domě dětí, tak jsem měl na táboře podobného kluka. Pořád dělal za trest kliky a já si říkal, že za pár let přijde nabušenec a řekne mi, dej si dvacet, dědku ...:-)

3 0
možnosti
Foto

Tak ještě není všem dnům konec, že...;-D

0 0
možnosti

Smutný příběh, ale i takový je život....;-(

Ivanko, pěkný zbytek neděle přeji ;-)

3 0
možnosti
Foto

:-)Děkuju, Irenko, i já Tobě

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy