Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jistě, široká pánev je známka plodnosti. a já, ač hubený, se rád ohlédnu za ženou, která je obdařená vpředu i vzadu

2 0
možnosti

R^

Inu, velká zadnice a velká prsa jsou příslibem zdravého mateřství! Biologie je silná! Proto chlapy o takové baby usilují!

:-)

2 0
možnosti

Pěkně napsáno.

Ale každá může říct, že má velká prsa a velký zadek. My čtenáři potřebujeme důkaz ve formě fotky autorky, ideálně v plavkách 😉

0 0
možnosti

Myslel jsem si, že pořádný chlap má také dobrou představivost!

0 0
možnosti

Tak to jste zdědila ode všech to nejlepší co vůbec jde zdědit. Ale přecejen velký zadek a útlý pás plus to vědomí si vlastní moci, jak mi z duše promluvil kolega Bábek, to je základ inspirace a touhy správného obdivovatele dolních ženských partií, kterým se cítí být podřízen. I já jako štíhlý a mladší bych lichotil, hladil a .... jako o závod. Ale plácnout bych se nechal spíše já :-)

0 0
možnosti

Bravo! Tohle psal ŽENA. Sebevědomá, jistá si svou rolí ve společnosti, jistá si svým postavením a mocí vůči mužům. Takové ženy nás baví, takové nám, mužům, pomáhají jít životem (protože sami to nezvládáme dobře). Ještě jednou díky!

5 0
možnosti

No jo, já mám zadek jak vrata od stodoly a přesto jsem jak lasička ;-DR^

0 0
možnosti

J27a40n 21M53a27r25e15k

6. 6. 2022 5:31

Koukám , že se vám v Česku daří dobře (A PŘEJU VÁM TO ÝZE SRDCE), když nemáte jiné problémy než se zabývate dámským pozadím a jestli mi administrátoři odpustí, dámskou prdelí.

0 0
možnosti
Foto

naopak, to už je ze zoufalství;-D

0 0
možnosti

O zadnici také něco vím a vždycky mě to štvalo, že i v dobách kdy jsem byla štíhlá, tak "pr.e.e" jsem se nezbavila. Až můj druhý americký manžel mi vtloukal do hlavy, že není proč se stydět... No, stejně nosím dlouhá trika a svetry. :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 31,97
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy