Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuby si vždycky drž. Říkala moje Máma. Tak já v zubech ( přes asi 40 let tady v USA) mam takových 10 tisíc dolarů. Teď jsem nedávno byl; Dva zuby potřebovaly vyvrtat kořeny a jeden korunku. Já platil $1,000.00 a to pojistka platila část taky.

0 0
možnosti
Foto

Přeji celé rodině levné cenění a dnes hezké sny!R^

0 0
možnosti
Foto

I já Tobě a všem okolo Tebe, Horste! Ráda Tě "vidím"!:-)

0 0
možnosti

Děti mají ty zuby strašlivý, nevím jestli se tak cpou sladkostmi a nebo my brali takové ty prášky (asi s fluoridem) to teď myslím že není. Každopádně souhlas tím, že mít dnes na zuby je opravdu složité. Což plombu za 1000,- hygienu za 1500,- to člověk ještě má, ale děsím se korunek a dalších náročnějších zákroků :-/

0 0
možnosti
Foto

Už ve školce mají některé děti vážné četné kazy:-(, což nechápu

0 0
možnosti

2 x rocne preventivni prohlidka "na pojistovnu" zjevne nebude. I bylo usouzeno, ze staci 1x.

2 0
možnosti

Jo. Jo. Pokrok nezastavíš!

0 0
možnosti
Foto

Tohle není pokrok, to je zákrok, a velký

0 0
možnosti

Stát mi na zdravotní pojištění strhává nemalou částku z výplaty + za mě platí zaměstnavatel tak bych byl rád kdyby zubaři měli smlouvu s pojišťovnou a já měl alespoň základní péči zadarmo (ano za nadstandard si rád připlatím). Odřeknutí smlouvy s pojišťovnou je od zubařů sprostá prasárna. Naštěstí můj zubař s pojišťovnou smlouvu má a já tedy neplatím nic.

0 0
možnosti
Foto

kéž Vám to tak vydržíR^

0 0
možnosti

Zubařů si vážím. Je to těžká práce. Dlouho na to studuje a pak se hrbí u křesla. Dýchá celý den přes respirátor a má spolu s dentální hygienistkou nejinfekčnější pracovní prostředí všech. Těm ty peníze rozhodně nezávidím.

1 0
možnosti
Foto

Já jim také nezávidím- ani práci, ani peníze. Jenom mě děsí, že bez účasti pojišťoven značná část lidí na tuto péči nedosáhne

1 0
možnosti
Foto

Pokud holčička má vyžranou čtyřku nahoře, tak ji maminka nenaučila si čistit zuby a nechodila s holčičkou na preventivní prohlídky, které jsou zadarmo Dcera chodí s vnukem dvakrát do roka, na preventivní prohlídku.RvRv

3 2
možnosti
Foto

Komplexní vyšetření při registraci a následně za každoroční preventivní prohlídky, hradí pojišťovna Jedná se o dvě preventivní prohlídky za rok. Klasická plomba je zadarmo. Lepší také černá je za 100. Bílá blomba je podle materiálu a ceníku zubaře-od 400,– do cca 1000.

0 1
možnosti
Foto

A když pojišťovna nehradí nic, platí mnohem vyšší ceny

0 0
možnosti
Foto

V tomto směru už mám hlavní zubařské "zážitky" za sebou a jak vidím, ještě zalacino;-Dmáme skvělého zubaře, takže pohodaR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS