Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na výrazu "psice" kdysi dávno hodně bazírovala diskutérka jménem Isbjoerna.:-)

0 0
možnosti

R^ Tak hlavně, že Ťapka toho vetřelce nesežrala! :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak všeho do času, že...:-)

0 0
možnosti

Neurotičtí psi nosí žlutou mašli? To jsem nevěděla. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

No jasně, žlutá je barva choleriků.;-D

0 0
možnosti
Foto

Milá fenečka.:-) a ty aspoň takhle nenásilně sportuješ.;-D

0 0
možnosti
Foto

Je strašně milá, jenom strašně řve a pečlivě nás hlídá. A co se nenásilnosti mého sportování týče- no, nevím...;-(

0 0
možnosti
Foto

Dovedu si to představit. Náš desetikilovej oříšek, když zabere, rameno kvílí, natož pak ta tvoje Zubatá;-D

Moc zdravímR^

0 0
možnosti
Foto

Příště deset km před domovem zastavit k čůrání, a aspoň tohle bude vyřešené. Vousatého před zaparkováním přejet! Ahoj!:-)

0 0
možnosti

I já měla kdysi natrénováno a mojí jednu ruku více osvalenou než tu druhou, no ono držet na řemeni 60 kg...

Hezky jsem si početla :-)

0 0
možnosti
Foto

Ťapka má asi 30, ale když začne jančit, je to, jako bych vzpírala koně:-)

0 0
možnosti

Opět mě několik věcí zaujalo zcela nepřiměřeně a tak například běh bělehradskou až na Synkáč to je slušná porce.

A pak přebírám do svého repertoáru pojem "neloajální prostata", nazval bych jí trochu hanlivěji, zvláště když se musím v noci probudit kvůli ní z krásného, nikdy neproživšího snu.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Taky ji lze nazvat "nemilosrdná šéfka";-D Jinak s Ťápou v zádech to psi a potažmo i jejich páni běžně dávají až do Michle;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,43
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy