Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Moc pěkný příběh :-) jenom snad spojení krhavý pohyb je pro mě trochu podivné

2 0
možnosti
Foto

Už jste druhý, kdo mi to pověděl:-)

0 0
možnosti
Foto

M76a86r20t83i97n 85T32a71u21š

11. 5. 2021 11:41

Hezké pohlazení, až mi oko zvlhlo. Jo, "Fóla"... V

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D odpusť, že se směju, nemůžu jinak;-D

3 0
možnosti
Foto

Moc hezký, úplně jsem si tě představila;-DR^

2 0
možnosti
Foto

...ale dala jsem to...;-D

0 0
možnosti
MV

Není blbý napsat, že je to krásný, že jo? Moc zdravím a ať jde rekonvalescence stále tak elegantně! A se srandou.

2 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy