Diskuse

Moji lidé

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J90a74n 87A18n52d33r62l54e

27. 3. 2021 10:30

no, ranec bych tomu neřekl, ale jinak to docela sedí :-)R^V

0 0
možnosti

...máme to tak všichni, Ivano, jen někdo z nás to dokáže tak pěkně napsat ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Karma.R^ Moc pěkné, Ivanko, díky. I v mém životě jsem se setkala s lidmi, kteří ovlivnili můj život - a v tom dobrém, v tom nejlepším. A možná i já jim. Měla jsem štěstí nejen na přátele, ale na dobrého muže, zestárli jsme spolu, vychovali děti, a vážíme si jeden druhého. Byly ta setkání náhody, nebo osud? Díky Bohu za ně, lásky a přátelství je nám třeba nejvíc. V poslední době pandemie moji přátelé bohužel odcházejí, a často bez rozloučení. Je mi to líto, ale takový už je život. Buďme na sebe hodní, važme si lásky a přátelství, jsou vzácné. V:-)

4 0
možnosti
Foto

D9ky a zdravím, HorsteV

0 0
možnosti
Foto

Viď, a jak se Ti líbí v mém ranci?;-D

0 0
možnosti
JJ

Začala jsem den Vaším blogem a moc mě potěšilo, že někdo uvažuje podobně jako já. Také zažívám ztráty lidí, které jsem znala - sousedů, bývalých kolegů i milovaných umělců (H. H.), kteří patřili do mého života. Co s tím? Snad se truchlení nebránit, ale o to víc si vážit těch, co máme?

3 0
možnosti
Foto

R^Hezké čtení, Ivi, nostalgické a přemýšlivé. Život je křehkýV

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS