Diskuse

Polykačka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jste v mých očích hrdinka. Toto vyšetření jsem nèkolikrát odmítla. Své žlučníkové šutry si opatruju...omývám je plzeňským, a zatím dobrý.

Vám přeji, Ivano, ať jste fit!

0 0
možnosti
Foto

Šutry si teda žijou

;-DR^ Díky

1 0
možnosti
IL

I90v97a94n96a 39L44a18n93c18e

22. 4. 2020 23:54

Preji vam, aby vysledky byly ty nejlepsi. R^R^R^VVV

0 0
možnosti
Foto

děkuju, určitě budou, už je mi po lécích :-)mnohem lípV

0 0
možnosti
KM

Jó tak něco podobného jsem zažil, tedy to o čem mluvil ten Váš starý pan Dr., jen jsem nepolykal, ale bylo to z druhé strany, a těch "štípnutí" bylo plánováno 10.

Asi týden před zákrokem mi nějaký doktor vysvětloval a ukazoval nástroje jakými se to dělá, a přišlo mi, že se na můj účet dokonale sadisticky bavil. I tak empatičtí zdravotníci jsou mezi námi.

Naštěstí zákrok dělala nakonec docela příjemná doktorka, ale od té doby vím, co ve středověku znamenal pojem "tortura". Každé to vyštípnutí jsem odpočítával a když jsem jí mezitím řekl, "tak teď bude konečně poslední", podivila se slovy "Vy jste to počítal?"

A to jsem v nejistotě ještě týden čekal na výsledky, zda mě nemůže čekat ještě něco horšího.

Ale dopadlo to negativně, a tak jsem na ten zážitek rád zapomněl. A přeji i Vám podobný, co nejlepší výsledek

0 0
možnosti
LJ

Ještě budete sama mile překvapena, co všechno vydržíte - a humor vás nepřejde!

0 0
možnosti
Foto

No, abych pravdu řekla, jsou překvapení, bez kterých by se snad i obešla...:-)

1 0
možnosti
ZS

Já se nesměju. ;-D

Mám to taktéž za sebou. Tekly mi slzy a sestřička, která by mohla být mou dcerou, mě hladila po vlasech a utěšovala, jak malé dítě ... přežila jsem, stejně jako všichni ostatní.

1 0
možnosti
Foto

Taky mě hladila jak děcko...;-D

1 0
možnosti
MV

nekdy musime podstoupit pribehy, kterym bysme se radeji vyhnuli

popslalas to ale s tvym povestnym humorem

drzim palce, Ivo!

0 0
možnosti
Foto

jj, nejlepší vtipy vyprávím na operačním sále...;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivo, nedělá mi dobře ani když to čtu, natož pak v reálu 8-o toho se děsím taky. Vydrž!!!R^

1 0
možnosti
Foto

Není to nic příjemného, ale když to přežil takový srab jako já...:-)

2 0
možnosti
PL

Držím R^R^, ať to všechno dobře zvládneš

1 0
možnosti
Foto

není vyloučeno, že tam už nepůjdu:-P

1 0
možnosti
Foto

Soucítím s tebou. Tohle polykání jsem si taky před časem "užila" a taky mám dávicí reflex, vzpomínám na to fakt nerada. Ale vybavuje se mi jeden starší pán v čekárně, který si nedůvěřivě prohlížel žádanku s nadpisem "endoskopie": "A jak poznají, kterým koncem to do mne mají strčit?" strachoval se. Sestra ho ujišťovala, že podle těch dalších lékařských pindů se dozví, jestli horem nebo spodem. "No, jen abych neskončil někde na gynekologii", odvětil skepticky pán.

Na chvíli mě rozesmál.;-D To dáš, Ivo.R^R^

3 0
možnosti
Foto

Žádnej Apaurin a Buscopan předem? To tě pěkně ošidili!;-D

0 0
možnosti
Foto

Copak je to za dobrotky? To jim (telefonicky) vyčtu !:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 30,45
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy