Diskuse

To nevymyslíš

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko: R^ A doufám, že pejsek si naopak na kuřecích plátcích pochutnal;-D.

0 0
možnosti
IL

Nedávno měla snacha na kuchynˇské lince mističku a v ní byly takové malé cracker barvy tmavohnědé, tak jsem si zobla. Zjistila jsem, že to bylo žrádlo pro kočku a bylo na kuchynˇské lince, aby jí to yorkšír nesežral. Když k nim přijdu, tak mi se smíchem, hlavně vnučka, nabízí, jestli bych se zase nedala krekříky... Nedala, nebylo to moc dobrý.

1 0
možnosti
Foto

J14a49n 93A42n53d32r80l59e

15. 8. 2019 22:46

priste dostanou konzervy! to si snad na obalech prectou, pro koho která je... :-P

1 0
možnosti
Foto

Od začátku mi bylo jasné, že vymění hrnce. Nesmíš dávat tak nápadné úvody.;-D;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Náš, lidský hrnec: velký, žlutý s oranžovými květy, obroučka. Psí hrnec: menší, hnědý, obyčejný, bez obroučky.

Kde je problém?;-D

0 0
možnosti
IL

I91v79a11n19a 75L50a36n20c82e

15. 8. 2019 13:01

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D nemůžu přestat se řehtat....R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že fena se smála taky;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Náhodou, Ivi, kuřecí jatýrka s rýží jsou super:-P;-D

0 0
možnosti
Foto

Podušená na másle a na cibulce, s pepřem a kmínem....Dejme tomu. Ale vařená s rejží bez ničeho:au!!;-D

1 0
možnosti
AH

můj táta jednou po návratu z práce strašně seřval mámu, že si ráno k snídani ohřál polévku, která byla v lednici a ta byla zkyslá. Máma se ho zeptala proč jí tedy nevylil, a on řekl, že by to přece byla škoda, ne?!? To prostě nevymyslíš ;-D

1 0
možnosti
Foto

Můj táta si dal vodu z párků, myslel, že to je vývar z uzenýho. To je slabota, to je slabota, mámo, pravil dotčeně.

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 31,85
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy