Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Take se mi nechce vstavat a tvarit se a behat... A maminka 84 let mi minuly tyden rekla> To vis, musim neco delat, jinak bych ulehla a uz nevstala. Je to dulezity se hybat.... Moc a moc rozumim o cem mluvite.R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Já vím, že víte, díky:-)R^

0 0
možnosti
Foto

H13a87n12a 18V58l35k94o84v80á

29. 4. 2019 18:31

Tak si Ti myslím že dnes už by bylo jednodušší vstát z popela než se piplat z vejce...:-) Otřepeš se a jdeš dál....

2 0
možnosti
Foto

Už mi hrabe při představě vajec i popeleV

0 0
možnosti
Foto

Koukej chytnout druhej dech a nech vejce vejcem! V Zdravím po megapauze!

1 0
možnosti

O82t52a 97K16i45n68c

29. 4. 2019 14:08

Chce to nějakou inspiraci - posílám odkaz na jednu písničku - vykopávku:

https://www.youtube.com/watch?v=9z-9tWxmNHQ

V

1 0
možnosti

Pěkné!

Za chvilku jich bude 500 !! Už se těším!

Karma.

R^

1 0
možnosti
Foto

Jak milé počtení, líbilo a pobavilo. DíkR^VR^

1 0
možnosti
Foto

Milá Ivano, početla jsem si s úsměvem. S úsměvem proto, že já taky ..., dokud jsem někde od starých moudrých národů nepřečetla, že jak se člověk po narození (klidně z vejce) přesouvá zevnitř ven až do dospělosti, tak se stárnutím přesouvá zase víc zvenčí k sobě dovnitř. A od šedesátky už je prý důležité jen to, co je uvnitř. Uvěřila jsem, že to není alibismus, že uvnitř můžeme šperkovat libovolně a funguje to. Někteří dokonce říkají, že se to nějak navenek vyzařuje. Držím palce VR^

2 0
možnosti

To dáš! Taky se občas cyklím od začátku do začátku :)

1 0
možnosti
Foto

bože, tak já jdu zase do vejce

2 0
možnosti
Foto

R^Posílám Ti do vínku šťastný start, Ivi:-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS