Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I44v77a76n64a 62L25a73n94c80e

17. 4. 2019 18:27

R^R^R^VVV Později to bude smutné zrcadlo.

0 0
možnosti
Foto

Krásná úvaha nad osudem zrcadlaR^.

1 0
možnosti

Jo, zrcadlo, to je pěkná sviňa! Ale až od pondělka, kdy mně vyměnili oční čočku a svět byl uplně vyměněný - do chvíle, kdy jsem se podíval do zrcadla a zjistil, že jsem ošklivější, než opravdu jsem!!;-DR^

0 0
možnosti
Foto

jj, čočky- to je svinstvo;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Ivo, u nás je to zase s okny. Tam kde šmíruje Rexík, je věčná šmouha a jsem za ni taky ráda. Čistý okna budou k pláči;-)

2 0
možnosti
Foto

Ivko, zrcadla nám v určitém věku ukazují, co raději nechceme vidět...

1 0
možnosti
Foto

R^přála bych vám oběma-tedy paničce i chlupatému miláčkovi-aby to zrcadlo bylo upatlané navěky-ale to bohužel není možné tak jako Honza přeji t to vydrží dlouhoR^

2 0
možnosti
Foto

Ťapka už taky objevila milého dobrmánka tam naproti na zdi;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Kez zustane jeste dlouho olizane:-)

2 0
možnosti
Foto

máte taky doma oblízané zrcadlo?:-)

0 0
možnosti
Foto

Zrcadlo, zrcadlo, pověz mi, kolik mi je let, jak mi to sluší, a že mě celý svět miluje... a běda, jestli mi povíš pravdu! Tak tě vyměním za malé kapesní zrcátko a basta!R^;-D

3 0
možnosti
Foto

I na to jednou dojde;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,12
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy