Diskuse

Otázky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D72a37v20i27d 73V73l65k

14. 4. 2019 19:39

Hlavu vzhůru !!! Jsi báječná holka!!!!

0 0
možnosti
ND

Nevím co vás tíží, ale zítra bude lépe, serotonin naskočí, určitě, uvidíte, nemůže pořád jen chrnět. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, nemohu posoudit smutek, to s emusí prožít. Ale život běží dál. Jen mít sílu najít světlé chvíle. A vím, je to těžký.

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, navrhuji melancholické melodie vypnout a naladit něco víc do tance. A pak už se jen vlnit, podupávat, houpat v bocích a hlavně vypomoct interpretovi se zpěvem. Lék je to neškodný, ale účinný.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dej si hudbu do sluchátek a lehni si na sluníčko.

Serotonin souvisí i se světlem....

Kdyby nám nebylo tolik co je napsala bych Ti vyběhni (já teda zase radši kolo či brusle) a makej do zničení. Endorfiny.

A když uplaveš 1000m a budeš se udržovat mírně zadýchaná, je to to samé. Endorfiny.

Jo - a mám tě moc ráda;-)

1 0
možnosti
Foto

A víš - neznám Tvé domovy a tu potřebu někde hnízdit pociťuji též celoživotně.

Nicméně tě znám pouze z tohoto prostředí a vím že patříš přinejmenším sem.

Přes všechno a všechny co jsi zde prožila jsi ustála své místo.:-)

(což Ti píšu tak nějak z pozice Renegade, nicméně to jsem zase já)

1 0
možnosti
Foto

R^V Jo, jsou dny, kdy serotonin je někde v háji, ale věř, že rád vrací. Zase bude líp.:-)

1 0
možnosti
Foto

Těším se, děkuju, SoniV

0 0
možnosti
IL

Nevzdavejte toV, drůbeží maso, čokoláda, banány, datle, ananas nebo ořechy obsahuji serotonin. Ja bych zacala cokoladou. R^R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Dala jsem si všecko, děkujuV

1 0
možnosti
Foto

R^Ale no tak, ivi, hlavu vzhůru. Zase bude dobře, vždyť jsi naše holka:-)

3 0
možnosti
Foto

To jsem, děkuju, HonzíkuV

0 0
možnosti
Foto

Snad jo, díky moc, JituV

0 0
možnosti
Foto

J36a16n 50A86n81d58r74l45e

4. 4. 2019 23:40

co treba V-serotonin?

a brzo bude i ta trebon.... jaro nezastavis :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,43
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy