Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^V Tohle není nikdy jednoduché rozhodnutí, ale všichni dobří pěstouni mají můj obdiv.

0 0
možnosti
Foto

Víš, je to (pro mne ) dvousečné téma.

Znám (tak nějak zblízka i z dálky ) Tebe a mou kamarádku z dětství (od 2 let kdy jsme si slintaly i s jejím dvojčetem na lopatičky) co jste si vzaly krásné Romské holčičky (tak nějak tuším že o ty je nejmenší "zájem", po nich jsou snad jen romští kluci....) ve věku kdy už ta adopce nebyla úplně snadná ( a nejspíš díky "zájmu" biologických rodičů ani možná).

Na doplnění dodám že jedna z nejbližších kamarádek mé 14 leté dcery je adoptovaná jako miminko, též Romka, i když je velmi štíhlá, velmi vysoká ( o tom že je adoptovaná informovala spolužáky v páté třídě kdy se to od rodičů dozvěděla). A je vysoce nadprůměrně inteligentní.

Všechny tyto rodiny žijí běžný život, ta adoptovaná dokonce "princeznovský" protože adopce se poměrně dobře zabezpečeným rodičům podařila v ne úplně mladém věku....

Ta od kamarádky z dětství zase nečelí tázavým pohledům okolí, protože její maminka je napůl Řekyně....Učí (i se svou sestrou ) na Fildě starou řečtinu.....

Vždycky když je potkám, říkám si jak jim to sluší a vidím ty roky čekání na štěstí.....

Na druhou stranu při své práci skutečně vídám ty případy prospěchářství a jsem svolna věřit tomu že šestiletou Valerii (médii nedávno přetřepaný případ) skutečně v pěstounské péči nepotkalo nic dobrého.

Pravda ovšem je že "sociálka" pěstouny kontroluje podstatně důkladněji než "vlastní" rodiče, kteří by si to mnohdy taky zasloužili ....

Aspoň tady v Brně. Jak to bylo u šestileté Valerie (tuším z Prahy) nemohu soudit....

1 0
možnosti
Foto

Pěstouni jsou kontrolováni velmi důkladně a průběžně, takže případ Valerie je pro (nejenom) mě absolutně nepochopitelný. :-(

0 0
možnosti
Foto

kdybych byla mladší Ivanko tak ano-vzhledem k nevalnému zdraví budu spíš péči brzo potřebovat já sama;-D

2 0
možnosti

Pěstouny upřímně obdivuji. Já bych do toho nešla, jsem Uz taky nějako obouchána,jsem starší. Asi bych neměla dost sil, ale protože mám děti ráda a snažím se nechat po sobě stopu pracuji u velkých problémových dětí. Narozdíl od pěstounů mám jednu velkou výhodu že když přijdu domů tak můžu relaxovat, kdežto oni jsou rodiči celých 24 hodin, nonstop. Skláním se před nimi.

A děti? Ano, taky se ke mně vracejí, o každém z mých dětí vím, byla jsem i na svatbě a teď dokonce jedna holčička bude mít po me jméno. Spousta se toho nepovede ale vždycky když se něco povede tak to člověka nabije a může jít dál

3 0
možnosti

nejsou žádné dobré nebo špatné geny. Zdědit můžeme dispozice, majetek, ale těžko můžeme získat geneticky např. šikmou plochu ;). Ale pobyt v ústavní péči či šílené zážitky z rodiny bohužel dítěti tak zamíchají ve vztazích a nadělají zmatek v hlavě, že normální rodičovství a neléčená porucha attachmentu, o které se mluví až teď v posledních letech, je prostě u některých dětí průšvih. Mají toho za sebou prostě příliš na to aby byli schopní běžné socializace a žádoucího chování ve společnosti. S genama to ale nesouvisí. Proč by jinak sklouzli na šikmou plochu i děti z běžných rodin?

2 0
možnosti
Foto

Z duše jste mi promluvila, děkuju:-)

0 0
možnosti

Děkuju za krásný článek a ať máte pořád kde ucucávat, IvankoR^V:-)

1 0
možnosti
Foto

Já taky děkuju a pozdravuju ušáky:-)

0 0
možnosti
Foto

Karma.Presne tak,kdo má pocit,že pěstouni to dělají pro peníze a bezpracné bohatnou,může jít do také,volných děti je dost.U nás zazvonil kouzelný telefon před měsícem a už se těším na to,až nás budou sousedé pomlouvat ....

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS