Diskuse

Samec řve

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

U nás se neřve, u nás se mlčí. ;-D;-)

0 0
možnosti
JS

U nás řvu já.

Jsem lev a tygr.

Manžel beran.

Žeru ho, ale nesežeru :)))))

P.S.: řvu jen když mi něco nejde a to ještě řvu sama na sebe :))))

1 0
možnosti
IL

I47v83a61n33a 54L22a55n39c32e

12. 3. 2019 18:13

Nejsem asistencni typ, myslim, že to všichni moji muži, které jsem kdy pojala do svazku manželského, brzy pochopili. Karma ;-D;-D;-D;-DR^R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

to zní tajemně...všichni moji muži;-)

0 0
možnosti
Foto

Já tedy neřvu, naopak, jsem mlčenlivý, tedy nemluvný, při takových akcích. Žeru to do sebe, zdravější je ale to řvaní;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Jak pro koho, Horste, pro mě teda nee;-D

0 0
možnosti
VN

Myslím, že nejvíc se muž vyčerpá, než se rozhodne k činu... a pak už jen řve

že se z toho nevykroutil ...R^;-D

1 0
možnosti

Lvice potřebuje řvoucího lva. Co byste dělala s beránkem. Toho byste sežrala (neurážejte se, omlouvám se, lepší to popsat neumím), než byste došli na radnici. :-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem taková mírná ovečka :-)

0 0
možnosti
Foto

Manžel řve, protože tapetování byl určitě váš nápad a jemu se do toho nechtělo. Tak to v životě chodí, žena se pro něco nadchne a muž to udělá. Ze začátku u toho zuří, protože to nedělá každý den, tak to musí dostat do krve, ale jak se začne dařit adrenalinu ubývá a nakonec, spokojen se svoji prací uzná, že to byla nutnost a vyrazí se za kamarády odreagovat.

Žena si prohlíží vykonané dílo a v hlavě již promítá další plán, protože k těmto tapetám zaručeně nesedí ta původní dlažba. Muž spokojeně klábosí s přáteli, protože ještě neví......

2 0
možnosti
Foto

;-DA tak dlažba by seděla, ale je fakt, že by to chtělo ještě...

2 0
možnosti
DP

Nejlepší je někam zdrhnou a pak po dokončení - hodně chválit.;-)

0 0
možnosti
Foto

Když já musím pohlídat, aby se od mé vize neodchýlil ni o fous:-)

0 0
možnosti
Foto

Ale vytapetováno je jistě krásně, příště rovnou odejdi a pak po návratu chval, to dělá všem moc dobře.;-);-D

1 0
možnosti
DP

Jste mě předběhla.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,14
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy