Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

Prebehl mi mraz po zadech, kdyz jste napsala, ze jste mela tak zivy sen a bylo to o lidech, kteri uz neziji. Z takovych snu byva spatne probuzeni a litost....Napsano nadherneR^R^R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Bylo to trochu strašidelné, jak mě chtěly všechny odtáhnout..........kam?...:-)

0 0
možnosti
Foto

A to já zase byla hostem na svatbě mongolské, ale opravdické - ne jen ve snu . A pila jsem tam vodku Džingistán. Někdy o tom napíši... Díky, Ivanko, za barvité vylíčení snu. Skoro jako ve filmu "Cikáni jdou do nebe"... ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

To jsem právě myslela, že to tak bude, ale spletla jsem se o pár desítek let:-)

0 0
možnosti
Foto

R^no pane jo, mívám všelijaký divoký sny ale tohle;-D

0 0
možnosti
Foto

měla jsem se dobře, alespoň do té migrény:-)

0 0
možnosti
Foto

To je škoda. ;-) Ale sny jsou hrozný mrchy ;-)

0 0
možnosti
MV

... a byly holubki, pišot a mačanka?

z takovyho snu bych se nechtel hned tak probudit!

0 0
možnosti
Foto

bobalki, goja, pašvare. Bylo všecko, Marku;-D

0 0
možnosti
JK

Tak samozřejmě to nebyla svatba cigánská, ale romská, jsme přeci humanisticky dodatečně dovzdělaní a doškolení lidé, že... :-)

Já zase jednou viděl přípravu na takovou obří, cikánskou svatbu a hlava celého rodu, takový ten všemi vážený cikán, tam povídá: "Já chci, abyste si tu svatbu všichni užili tak, aby se pak nikdo z vás nemusel za sebe stydět..."

To se mi líbilo. :-)

2 0
možnosti

Přiznám se, že jsem byl lačný etnického zážitku. Z Vaší dílny, Ivanko, pouhý sen. S bolestí hlavy. To já sním o krásných babách. Kdysi se mi líbila jedna cikánečka. Krásná holka. Já neměl tenkrát odvahu skočit rovnýma nohama do takovéhoto specifického etnika. A pak, jejich krása je funkční. Uděláš pár dětí a je po kráse... To bílá holka umí být krásná ještě v šedesáti... :-)

0 0
možnosti
Foto

já tam taky měla pěkného chlapa:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) ale když už tam máš toho Freuda... vlastně bys mohla být i svatební matka;-)

Jinak jsem kdysi (1988) byla na cikánské svatbě a tam to nebyl mikrobus, ale poctivá Karosa s 45 sedadly. Plus samozřejmě ty auta...Ale autobus stylově bílý - a to tehdy nebylo úplně obvyklé.

1 0
možnosti
Foto

8-oI po trošce vína může být pěkně blbě, když není dobré.

0 0
možnosti
Foto

I když ho piješ ve snu?;-D

0 0
možnosti
Foto

J93a86n 53A72n86d54r16l51e

7. 3. 2019 21:41

No jo, tak takhle to bylo... :-)V

0 0
možnosti
Foto

:-):-) Každopádně- stálo mi to za tu bolest

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy