Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A napadlo vás někdy, proč někomu je druhými nabízena nevyžádaná pomoc znovu a znovu a někomu nikdy ? ;-DZa mě karma R^.

1 0
možnosti
EB

netuším... myslím, že je výstižná hláška " páchat dobro". nic mě nedokáže víc rozpálit do běla, než když někdo druhému vnucuje pomoc podle svého, ne podle toho, co druhý potřebuje :-/ moje okolí už takto díky Bohu dávno nečiní, odnaučili se to ;-) za sebe se snažím vždycky ptát, jestli kamarádka potřebuje a chce moji pomoc, ať jde o cokoliv. u rodiny to jednak vycítím, druhak si všichni řeknou ( naučili se to) :-)

0 0
možnosti
Foto

Moje řeč! O tyhle nevyžádané "bonusy" taky nestojím.

R^R^

1 0
možnosti
Foto

Otázkou je, proč u mě mají lidi pocit, že já jo;-(

0 0
možnosti
Foto

Co mi někdo uklidí, to nenajdu. Co si uklidím sama, to také nenajdu. A bude hůř!;-)

3 0
možnosti
Foto

Ve svém bordelu se relativně orientuju. Po zásahu kohokoli nemám šanci;-(:-)

2 0
možnosti
IM

I83v10a 47M52a70r75k16o62v80á

28. 2. 2019 16:46

Maminka: Kolik chceš knedlíků? Dospělé dítě: dva

Maminka: Tak tady máš čtyři a jez!!! ;-D

Pěkně jste to napsalaR^

2 0
možnosti
EH

R^

Moje mamka je už ve věku a stavu, kdy ji můžu to dobro oplácet velkými doušky. Ale nějak mě na to neužije. Když má ráda přeslazený čaj, nebudu ji nutit zdravý. Když má ráda smrádeček a teplíčko, nebudu jí větrat. Proč ztrácet nervy kvůli páchání dobra? ;-D

1 0
možnosti
LH

Dobro je přece jen to co hlásá strana

0 0
možnosti
LH

Něco jako buď budete demokrati nebo vás všechny zabijeme. Pro vaše dobro

0 0
možnosti
Foto

M35a95r80t93i28n 55K92l59í74r

28. 2. 2019 12:04

KarmaR^, mám na tyto činy takovou prupovídku:

Páchat dobro přes zuřivý odpor obdarovaného...;-O

3 0
možnosti
RE

Mnozí mají té "empatie" opravdu na vagony:) Většinou jde přitom o lidi, co mají problémy sami se sebou.

Ještě, že mezi mnou a moji Jaru jsou jen tři třecí plochy: koupelna(mýt se každý večer) "strašnej bordel"(vidí každé smítko na zemi) a okno(každý večer před spaním otevře okno) Ale říkám si, zaplať pánbůh, že je to jen toto. Mohlo by být daleko hůř:)

1 0
možnosti
ŠM

vytisknu a podstrčím ho všem doma a v okolí.....VR^ děkuju....

0 0
možnosti
VH

Myslíte, že si ten krásný článek Maláčová přečte?

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,24
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy