Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I83v20a50n45a 91L75a69n49c28e

31. 1. 2019 17:53

Mam to take, vidim bezbranny a smutny pohled a chtela bych adoptovat kazdeho mourka nebo psika. Vim, ze nemuzu, a to boli. Karma za clanek.R^R^R^R^R^VVVV

0 0
možnosti
Foto

Bezmoc je hrozná 8-o někteří jsou opravdová hovada, nemůžu to říci slušněji. Také mě z dětství podobný zážitek utkvěl a v hlavě je zasutý. Občas se vynoří, když narazím na dalšího magora.

1 0
možnosti
Foto

Ivi, nejhorší je, že krutosti se dopouštějí lidé nejen slabšího ducha a IQ, ale i lidé vzdělaní, kteří by mohli přemýšlet o živém tvoru, který provází člověka od nepaměti, jako o živé bytosti.

Paradoxem je když osoba vzdělaná jedním dechem řekne, že přebytečná štěńata utopí, protože potřebují přece jen jedno nebo dvě a na druhé straně peláší v neděli či jindy do kostela, aby se očistil ze svých hříchů. Krutost na zvířatech, ale za hřích nepovažuje.

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, to jsou okamžiky, kdy si vzpomenu na jedno moudro pana Wericha: Člověk může udělat jen to, co mu dovoluje člověčenství.

0 0
možnosti
DS

Smutné. Tu bezmoc znám. ToběR^ a V

0 0
možnosti
Foto

Nosím v hlavě příběh (jen to sepsat) na podobné téma. I když jste takovy teď publikovala vy, stejně ho taky vydám.

Nemám ráda krutosti lidí vůči zvířatům... Proč? Protože jsme prý "lidští", tak smíme? Občas chceme být bohy a určovat, kdo nebo co kde smí žít a kde ne....

I když v noci řvou jak blbý, stejně mám kočky ráda. Braňte je dál, ony za to nemůžou, že se na ně lidi vykašlali a opustili. VR^

0 0
možnosti
VF

Já teď čtu knihu Farmagedon. Smutné čtení o zvířatech v klecích. Děkuji za všechna zvirata,která ochraníte. Karma

0 0
možnosti
IM

Taky kolikrát žasnu, čeho všeho neuchráníme děti a jejich citlivost příliš brzo. Pěkný článek, IvankoR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, děkuju:-)

0 0
možnosti
Foto

Někdy mě opravdu mrzí, že dnes už opravdu málokdo věří v Boha. (I já jsem spíš agnostik). Jinak by nebylo v lidech tolik krutosti (a nelidskosti) nejen vůči "němým" tvorům - ale i vůči sobě navzájem. Lidé by takové jednání považovali za hřích, za který budou jednou potrestáni, a měli by aspoň špatné svědomí. Doma i ve škole nás učili, že každé zvířátko je "boží tvor," kterému se nesmí ubližovat. Měla jsem špatné svědomí když jsem omylem zašlápli mravenečka. (Jinak to ovšem bylo u domácích zvířat). Ale i tam se všichni snažili chovat se k nim s citem, i když zlí lidé byli vždycky, ale vědělo se to o nich (na venkově) - a lidé jimi opovrhovali. Díky Ivanko. Karma. :-)R^

0 0
možnosti
BH

Každý pól má protipól. Tak to prostě je a bude.

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,24
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy