Diskuse

Žába

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem měla úřednici hodnou a snaživou. Když na ni jukl můj první portrét, očividně se vyděsila a zvolala něco jako "Huš!". Pak se mě snažila trochu přeštelovat a po několika pokusech jsme se dopídily k fotografii ucházející, byť stále dosti nevzhledné osoby ;-). A moje kamarádka za mnou jednou přišla v depresi, jestli je opravdu tak ošklivá, a ukázala mi foto z občanky, kde vypadala jak sériová vražedkyně. Takže věřte, nejste v tom sama :-).

Na druhé brady doporučuju skvělou pomůcku - takový ten šátkový chomout kolem krku, dělá to divy :-P .

2 0
možnosti
Foto

Myslím si vzít chomout, když člověk ví, že se zas najde nějaký snaživec, který se ho bude snažit umístit do rámečku svého aparátu. Nebo na focení na OPa.

0 0
možnosti
Foto

Tyhle občankové fotky jsou hrozné všechny. Nejsou portrétní, mají být biometrické, aby to přelouskala čtečka. Neznám nikoho, kdo by si na nich byl skutečně podobný. Tak klid. Ivanko:-). Jsi pěkná ženská.

0 0
možnosti
Foto

J52a85n 66A50n19d97r93l80e

8. 10. 2018 0:48

brada sem, brada tam, stejne Ti to slusi, kazdej policajt se urcite voblizne, az Te bude perlustrovat ;-D

R^V , kvak....

0 0
možnosti
Foto

já jsem nejdřív četla, že mě policajt oblízne...8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

Kolikrát člověk životě ukazuje občanku... Ani nepamatuju, když ji po mě někdo chtěl. A každý tam vypadá jako blbec, bez úsměvu, bez emocí, bez zvednutí (aby nebyl podbradek)... Zajímalo by mne, kdo by nás podle té fotky na veřejnosti poznal :))

0 0
možnosti
Foto

R^;-DNeboj, neznám snad nikoho, kdo by měl v dokladech pěknou fotku. Naštěstí jsou čím dál menší.;-)

0 0
možnosti
Foto

tyhle úřední fotky na doklady když je člověk vykulenej protože někdo na něj pospíchá nikdy nedopadají dobře já se taky vždycky hrozím co z toho vyleze-ale je to moc vtipně popsané karmaR^

0 0
možnosti
Foto

Pořád čekám, kdy ty obličeje úplně normálních lidí, jak je potkáváme na ulici, přijdou do módy - a pořád nic... :-/ Na hlavních stránkách časopisů samé krasavice...

0 0
možnosti
Foto

H55a28n42a 60V71l19k15o51v20á

5. 10. 2018 10:57

Co máš z toho, já si musela vyměnit řidičák v dobách kdy tohle focení přímo na přepážce začínalo a paní tenkrát z nějakého důvodu potřebovala moji bradu výš a výš.

Takže tam vypadám jako že mi prší do nozder a na případného lustrátora se dívám shora... a není mi tak úplně vidět do očí. Což asi trošku popírá účel toho dokladu.

0 0
možnosti
Foto

Já si podle mého nejsem vůbec podobná, takže taky žádný větší užitek pro lustrátora:-)

0 0
možnosti
Foto

Mohla ses podívej do jedné mé knihy, to fotku do mé první německé občanky ještě dělal profesionál. Na dalších už jsem také zločincem. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ani se raději na své doklady nedívám. Jako z policejního archívu;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,12
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy