Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

kdysi jsem synovi koupila nějakou sladkost s nějakou hračkou a v podobné situaci odtušila kolemjdoucí maminka svému dítěti: to jsou prakticky odpadky :-)

0 0
možnosti
Foto

:-) díky, moc pěkné, to jsem dneska potřebovala

0 0
možnosti
Foto

IvankoR^

V tomto případě bych si s chutí trochu zazlobila a předstírala telefonický hovor, kdy bych do sluchátka líčila, co jsem právě snědla za dobrotu, a že to není konečná, protože si ještě dám ty skvělé rakvičky se šlehačkou, kdy se korpus ani nemusí kousat, jak je křehký a šlehačka je jako sněhový sen, a možná si pak ještě objednám napěněné kapučíno. A čím víc by rodinka kulila oči, tím bych byla popisnější;-D.

3 0
možnosti
Foto

;-D To jsem měla, ale já byla nějak paralyzovaná, celkově tím rozhovorem po celou dobu, paní byla celkově pozoruhodná a její myšlenky silně neotřelé....

0 0
možnosti
Foto

H20a12n92a 40V22l46k18o82v24á

26. 9. 2018 17:09

Ještě jsem si ve světle příspěvku pana Šoltese níže vzpomněla na jednu rodinu kterou znám už asi 20 let.

Jsou to mí klienti, jejich starší dcera už u mne pracuje jako brigádnice.

Tatínek doma "vládne" ale takovou spíše klidnou sílou než despotismem.

Poprvé jsem si to uvědomila když (plavaly u mne jeho dvě děti) za mnou přišel konzultovat aquaerobik pro manželku.....I své děti takovým nějakým laskavým způsobem docela honil.

Jsou dost finančně zabezpečení a tak si pořídili výživovou poradkyni která jim konzultuje stravu i to co oni sami vaří. Když mám jeho dceru jako instruktorku na příměšťáku, nosí si vlastní jídlo. A to přesto že obědváme dětská jídla.

Nicméně mám pocit že tyhle holky zrovna netrpí....Snad proto že mají tu poradkyni a dokážou si pomlsat třeba na ovoci a oříškách...

Nejhorší jsou takové ty sucharové typy....Tam snad nejde o kilojouly ale o to aby náhodou dítě nepoznalo potěšení z jídla.

0 0
možnosti
LI

Není co dodat, jsou i takoví rodičové. A chudáci děti, ale - nejspíš jim to jednou vrátí.

0 0
možnosti
Foto

Troufám si říct, že tento incident už byl počátek vracení...:-(

0 0
možnosti
Foto

H94a70n35a 96V43l92k46o13v47á

26. 9. 2018 13:55

Mám pocit že těmhle lidem v životě něco chybí. Asketismus jsem nikdy nedovedla pochopit. Taky musím přemýšlet kolik a čeho sním (popřípadě vypiju) ale na druhou stranu mi jídlo přináší takovou rozkoš jakou mi teda četba Vergilia nedá....

A i když sport produkuje hormon štěstí, občas přece jen sáhnu po rychlejším způsobu - čokoládě.

3 0
možnosti
Foto

Taky jsem to nepochopila, je to křeč

0 0
možnosti
Foto

Děti jsem nikdy neomezovala, občas jsem jim i něco dobrého upekla, a vyvíjely se zdárně, bez obezity, ani jiných podobných "hendikepů". Některé dnešní matky jsou nerozumné, raději si jich nevšímat - a odsednout si dál od jejich dosahu. Chudáci jejich děti. Rv

1 0
možnosti
Foto

Nebylo kam před nimi utéct, Mirko, ano, chudinky:-)

0 0
možnosti

Jestli je kavárna větší, tak si příště normálně přesedněte. Už jsem to taky dvakrát udělala z velmi podobných důvodů :-) Není se za co stydět. nebo začněte probírat, jaké dobroty spolu s dětmi upečete na jejich příští narozeninovou oslavu - v takovém případě se obvykle prudič zvedne sám. Jen to těžké, já vím, ale už jsem se naučila, že za cizí děti prostě zodpovědnost nést nemůžu. Stačí mi ty moje ;)

1 0
možnosti
Foto

byla to maličká cukrárna o třech stolcích těsně vedle sebe;-(;-D

0 0
možnosti
PL

Zajímavé, ale nezávidím jim. R^

1 0
možnosti
Foto

Ivo, krásně jsi to popsala-poťapaná je naprosto výstižný;-DR^

No, s těma jahodama jsi mi udělala taky chutě:-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy