Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak pejskové dokážou tesknit, tak to jste vystihlaR^R^

0 0
možnosti
Foto

doufala jsem, že jí pomohu najít rodinu, jako kdysi Ronovi, ale kouzlo se asi nebude opakovat...;-(

0 0
možnosti
Foto

Asi to nejlepší co jsem od Vás četla, krátké a má to duši. Určitě měla svého páníčka a ten ji zradil, to bolí nejvíce, ta vzpomínka.

Psi jsou citliví a křivdy si pamatují celý život.V

0 0
možnosti
Foto

Ano, to o ní píší i na stránkách útulku: zrada;-(

0 0
možnosti
Foto

Jsou to osudy, berou za srdce a člověku to nemůže být fuk. Držím všechny palce, co jich mám!!! Ivanko: R^R^V

0 0
možnosti
Foto

R^Drzim te ctyrnohe krasavici vsechny palceV

0 0
možnosti
Foto

Asto, já ti rozumím, ale... Neplač, prosím, jsi krásná.VV

0 0
možnosti
Foto

ale celý život sama;-(

1 0
možnosti

Chybí mi tu ten jeden zrušenej smajlík...

0 0
možnosti
Foto

Ivko, dobře, že někdo konečně dělá konkurenci kočičímu panu PražákoviR^

1 0
možnosti
Foto

Ach jo....všechny si domů vzít nemůžeme....

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS