Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Úctyhodné stáří...

0 0
možnosti
Foto

Je to mimořádně vitální vořešice:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivi, dáš lásku a dostaneš ji zpět VR^

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Dneska Rozmery šmajdá po 4 jak za mlada :-) Doufám, že už je zlo zažehnáno, aspoň to nejhorší

0 0
možnosti
Foto

Mě to došlo hned, noo feňulce přejí zdravíčko. 17 let je na psa krásný věk. Moc dobře se o ni staráte.VVVV

0 0
možnosti
Foto

Je to statečná vlčka, díky:-)

0 0
možnosti

D46a14v93i26d 58V76l98k

21. 8. 2018 15:41

;-D;-D;-D Ty jsi mi dala Ivanko já půl blogu přemýšlím jak Tě povzbudit a psychicky podpořitR^

0 0
možnosti
Foto

Ále, mně není pomoci;-D

0 0
možnosti
Foto

H75a61n85a 38V84l34k17o79v33á

21. 8. 2018 15:35

Sedmnáct je úctyhodný věk. Zkus krupicovou kaši - náš pes ji miluje i když je právě v nejlepších letech. A taky rajskou omáčku.

Nicméně pokud jí chutná, čeká ji ještě hodně radostných chvil. Tak si je pořádně užijte.

2 0
možnosti
Foto

Je žravá jak...jak... no jako já...;-D

0 0
možnosti
Foto

No samozřejmě, že jsem si po přečtení názvu a perexu řekla, sakra, taková upřímnost!;-D

Protože jsem i já zpříjemnila stáří několika svým pejskům, tak chápu a skláním se před každým, kdo nechá psího přítele dožít v klidu a s pochopením pro jeho přicházející různá - většinou zdravotní - omezení. Oni si to od nás zaslouží. Dali nám už tolik své lásky, že jim ji nikdy nemůžeme dost splatit.

2 0
možnosti
Foto

přesně tak, je to láska v kožiše:-)

0 0
možnosti

krásný stáří....díky za ni....

2 0
možnosti

fena pred Stellou se mela v zaveru stejne, jako tvuj vlk... chovana, mazlena, drbana, nosena, utirana.... za vsechno to, co nam psi davaji je nas vdek a servis uplnym minimem

diky za krasnej blog

2 1
možnosti
Foto

Přesně vím, o čem píšete. Šest let před jeho koncem jsme ho museli každý večer cévkovat. Nejdřív de začal počůrávat a pak bohužel ani kapka. Trpěli jsme u toho všichni. On samozřejmě přes veškeré úsilí dostával záněty. Nakonec nám ho vzala rakovina. Dodnes tu chybí. ;-( Diano hodně zdraví jí přeju.

2 0
možnosti

Ten úvod, to mě trochu zamrazilo.....R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS