Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak, to je opravdu pech. Ale přeji vám ať si dovolenou užijete a boulička zmizí bez dalších potíží. Popravdě já jsem se dneska vzbudila a nic mě nebolelo. Vylekala jsem se a mrkla na palec u nohy jestli tam nemám štítek. Takže dokud žijeme půjde to. Hrzký den přeji.R^V

2 0
možnosti
Foto

Dovolená je v háji a boule skvěle prosperuje:-/ , bestie. Hezký den i Vám:-)V

0 0
možnosti
Foto

R^Tak ať to dobře dopadne:-)

0 0
možnosti

Sakra, to je pech. Nějak si nemohu vzpomenout, čím jsem do diskuse taky přispěla....;-)

0 0
možnosti
Foto

vy jste z toho venku, klid;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, na prvním místě zdravi a tak ti ho přeji celým srdcem.R^

1 0
možnosti

I já přeji brzké uzdravení a užívání si letní pohodyR^

0 0
možnosti
Foto

Ivano, to jen náhoda ... Držím pěsti a radši i palce, ať jste fit. R^

0 0
možnosti
Foto

Já vím, ale zajímavá:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak na dálku foukám, držím palce a navrhuji pro příští blog téma vysoké výhry ve Sportce a pod ním o tom budeme dlouze diskutovat, to by bylo, aby se to taky neujalo :-).

Ale opravdu, ať léky zaberou a bohužel to zřejmě bude chtít mít nožku chvíli v klidu.

3 0
možnosti
Foto

ANO!!!Tak to udělám!;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Ivko, asi jsme opravdu zlobili. Ty bouličku, mně praskly dva menisky a chrupavka v pravém koleni, k tomu se přidala na té samé straně kyčlička. Budeme společně na dálku bojovat. Přeji nám úspěch!!!!!!

0 0
možnosti
Foto

tak držím palce ať to rychle pomineR^

0 0
možnosti

Ivanko, mohu si Vás připsat mezi ty, za které se modlím?

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS