Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moje žena si naopak stěžuje, že ji občas skopu do kulaté krychle. Jo, občas zápasím, ale snadno zapomenu s kým... Šlechticové měli rozumně dvě ložnice. My obyčejní máme většinou jednu...

Já na Schlaftrunk reaguji nespavostí. Když musím spát, před delší jízdou, je lepší Defobin nebo Hypnogen. Jízda je pohodovější.

Naštěstí jsem nemusel být ani v Bosně ani v Afganistánu.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Možná, že Vaše zážitky z praxe jsou taky občas strašidelné...:-)

0 0
možnosti
Foto

Já si žádnou specifickou noční můru nevybavuju, ale víš co fakt nemám ráda? Když se probudím z erotického snu příliš brzy.:-/

1 0
možnosti
Foto

že jo!!! nikdy až do konce!;-€

2 0
možnosti
Foto

Já zase často ve snu maturuju z matiky a řeším zcela nesmyslné a neřešitelné příklady8-o - co by na to řekl Sigmund Freud?

R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

by zíííííííííííííral ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ Pěkné!!! Přiznávám, Ivanko, že já se někdy ze spaní směju tak upřímně a nahlas, až probudím samu sebe a ještě se při procitání zaslechnu. A v tu chvíli vidím moji pudličku, kterou to taky probudilo, jak vrtí nadšeně ocáskem a tipuje, že jsem se prochechtala k ránu a jde se na procházku. :-)

1 0
možnosti
Foto

Sny se mi zdávají občas, někdy takové ty polohrůzné až hrůzné, jindy zase příjemné - ale si tak před rokem se mi stalo něco co jsem nezažila ani v dětství - ve snu jsem seděla na záchodě a probudila jsem se právě v okamžiku kdy močový měchýř začal spouštět....Naštěstí jsem to zachytila, protože na počurávání v noci je v 47 buďto už moc pozdě nebo ještě příliš brzy.

0 0
možnosti
Foto

Tak tyhle sny mívám taky:-)

0 0
možnosti
Foto

Já se ve snu zase často ocitám v neznámém prostředí, a většinou na nějakém vyprahlém, polopouštním místě (asi jako je Afghánistán) bez kabelky, bez prostředků - bez peněz, bez průkazu totožnosti, bez znalosti cizího jazyku, osamělá, ztracená v cizím prostředí, mezi cizími lidmi. Ó, jak jsem šťastná když se probudím doma, ve vlastní posteli... ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Moje sny, plejáda všeho možného;-Dto je na román!

0 0
možnosti
Foto

hoď na papír a budeš v balíku!;-D

0 0
možnosti
Foto

sny jsou prý zprávou našeho podvědomíR^

0 0
možnosti
Foto

Já už dlouhou dobu v noci píchám v ČSAD u píchaček, asi proto, že jsem tam byl spokojeným zaměstnancem... Zdravím tvou celou rodinu!:-)

1 0
možnosti
JC

Ale u píchacek je to dost na ráně, ne? My jsme píchali v kanceláři nebo ve skladu

:-):-):-)

0 0
možnosti
MV

kdyz jsem byl malej, stal jsem ve snu ve velky mistnosti a z protejsiho rohu se na me valila obrovska betonova koule - takova ta, jak maj na konci ramena jeraby, kdyz se bouraj stary doma. a ta koule dojela vzdycky az ke mne a zavalila me a v okamziku se znovu objevila v tom protejsim rohu mistnosti a valila se na me zase... casto se mi to zdalo, ale jen jako malymu. ted spim jako dudek

0 0
možnosti
Foto

chudinka malej Mareček...asi se něčeho bál,...;-(V

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,43
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy