Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co na těch mých příspěvcích študujete? Že vám to zveřejnění tolik trvá? Hezký den! :-)

0 0
možnosti

Ti Vaši kluci to s vámi asi jednoduché nemají.

Tolik problémů! Ale došla jste k tomu nakonec sama.

Já se koupu u moře jen na FKK, na své zahradě se plavkami nezatěžuji a do sauny také plavky nenosím. Což není člověk nejkrásnější tak, jak jej Pán Bůh stvořil? A já jsem se svým tělem spokojený tak, jak jsem jej od Něho vyfasoval...

:-)

0 0
možnosti
Foto

na chatě se také plavkami netrápím, ale na vodní veřejnosti se musím sešněrovat, sic bych tam nesměla:-)

0 0
možnosti
Foto

Přešívám, přešívám, přešívám, abych byla spokojená. ;-D I plavky jsem musela nechat zabrat. ;-)

0 0
možnosti
Foto

neumím- nepřešívám;-(:-)

0 0
možnosti
MV

balkon! smal jsem se nahlas

0 0
možnosti
Foto

fakt že jo, takové ty secesní

0 0
možnosti
PL

Život umí napsat příběhyR^

0 0
možnosti
Foto

Někdy píše dost škodolibě:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Krásně jste popsala muka pekelná a očistec v jednom. Chápu, chápu.:-)

0 0
možnosti
Foto

ano, to jsou patřičné výrazy;-D

0 0
možnosti
Foto

J36a83n 86A76n74d80r89l74e

23. 5. 2018 23:56

Ale sluší Ti, to nemůžu říct!... ta barva, ty křivky, oooo

;-DR^V

0 0
možnosti
Foto

copak jmelí, ale jmelí!

1 0
možnosti
Foto

R^;-Dteda nezávidím-ale nákup plavek jsem už se synem absolvovala tam snad mám na rok pokoj;-D

0 0
možnosti
Foto

užijte si rok klidu:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS