Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J16a26n 83A41n89d61r11l67e

8. 3. 2018 23:12

co je to proti interaktivní ukázce s hady-skrtici... booze, nejaci ptaci.... ;-D

PS to my v minulosti jsme třeba museli na vojne lihat pod rozjete tanky a na jejich bruch umistovat miny, takove to tehdy bylo..... ;-D

inu, učitelky... zeny, nic nevi o zivote V

0 0
možnosti
Foto

css... co je nějaká mina proti hladovému dravci

0 0
možnosti
Foto

Mně teda nevadí že šustí, dokonce dokážu pochopit že káně tchyni občas odnese slepici, jedné mojí známé dokonce nějaký dravec odnesl a zabil Yorkšíra,...

Ale co vadí hodně je, že vyměšují.

Napsala bych to tak jak mi to slina na jazyk přinese, ale nedávno jsem byla za to (vytečkované) slovo smazána.

Už jsem dostala i přímý zásah, ale s čím se setkávám pravidelně je jakási ptačí latrína, kterou si udělali u nás na okapu a kdykoliv jdu ven se psem cítí on potřebu se v tom porochnit.

0 0
možnosti
Foto

to je taky radost, na druhou stranu mě uklidňuje, že nejenom moji psi se s chutí rochní v.......ve vytečkovaném:-)

0 0
možnosti
Foto

Opravdu zvláštní příhoda. Já mám zkušenost jen a s andulkami, připadají docela mi milé a kamarádské. A s kosicí Amálkou, které věčně okupuje krmítko. R^

0 0
možnosti
MV
LI

OdvahuR^, mně zase vadí myši8-o. Nad posezením na chalupě jsme měli smrky a na nich straky a ty začaly na nás docela drze nalítávat, když se tam jednou vylíhla kukačka a profičela mi znenadání nad hlavou, tak už to bylo taky na Neurol;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

no to by bylo něco pro mě:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivčo, já Ti přeji hezký a úspěšný den ve všech směrech!!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ivi, to das, vsak uz mas trening. A kdyby ne, popros Honzu, aby se ten den za Tebe prevliknul a sel tam on:-)

0 0
možnosti
Foto

to by byla druhá atrakce;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy