Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Tak a teď jsem v totální depresi ... týrala jsem svého psa víc jak dvacet let!!! ;-(

0 0
možnosti

Tak si čtu tu zdejší diskusi. Krásná poradna pro ženy. Taková malá televizní "Sama doma"! :-)

0 0
možnosti
Foto

Nic závadného, naopak, ne?:-)

0 0
možnosti
Foto

Takový krásný věk a to díky lásce, kterou ji dáváte a také pestrému papáníčku.

Granule, kde v přírodě rostou granule, šelmička potřebuje vše natur, tedy občas i to syrové masíčko. My, kteří nejsme lenošní svým psům občas něco uvařit, opravdu granule nepreferujeme. Můj současný německý ovčák Kárli, kterému říkáme po našem Basty, o ně vůbec nestojí. Dá si je jako pamlsek, ale rozhodně by nevypucoval misku. Tedy k veškerým přílohám, kupuji masové konzervy, nebo něco uvařím, aby měl i polévku. Krmím ho dvakrát denně a podle příležitosti pamlsek za odměnu.. Když jsme ho přivezli a byl malé štěňátko, převzal teritorium po Baxovi, tedy i se spoustou zahrabaných kostiček. Zabraňte psovi, který si ji poctivě vyhrabe, aby ji nesnědl. Kosti tedy jí, stejně jako pět mých německých ovčáků před ním a všichni prospívali.

Stejně jako lidé, tak i zvířata jsou geneticky zatíženi nějakým neduhem, časem sami poznáme, co jim nesedí a co naopak prospívá, ale někdy se neubráníme různým nepříjemnostem, které se přihodí.

Můj Basty je číslo, umí pěkně zneužít naše příznaky stáří, tedy menší nedůslednost a větší toleranci. Svádím to na jeho pubertu, ale bude to asi i jeho skvělým původem, s nadřazeností sobě vlastní, stále bojuje o post šéfa, ale já se nedám a věřím, že jednou konečně pochopí, kdo je pánem.

Ale je pravda, že my jsme páníčci? :-)Není to ta němá tvář, která s námi cvičí?

2 0
možnosti
Foto

jj, kosti v zemi, naše chata je uprostřed minového/kostního pole ještě po Meggy, zájem měla nejenom Réza, ale všichni psi, kteří procházeli po cestě pod chatou...;-Dprakticky neodvolatelní, páníčci se mohli zbláznit, ale u nás se rylo čenichem i packami ve velkém...

0 0
možnosti
Foto

pravdu ma pani doktorka! Reze odted granule a maso pekne všechno do gulase (mně). Proste nadále uz nikoho netýrat! ;-O

:-)R^V

1 2
možnosti
Foto

závidí čoklovi maso, fuj!

3 0
možnosti
LP

Doktorka je prostě extremistka, speciální strava je především marketingový produkt. Je to podobné jako jako s výživovými doplňky nebo s vitamíny - téměř nikdy pozitivní účinek nevykazují (až na nějaké to procento jako placebo). Lev by taky mohl dostávat nějaké obří granule místo masa a byl by na tom stejně atp. Pokud se zvířata nekrmí vyloženě nevhodnou potravou, není co řešit. A navíc třeba takové čerstvé maso je asi lepší, než když tvrdne několik let v konzervě. Výjimkou by mohla být některá malá přešlechtěná plemena. (A jedna poznámka off topic: velmi by mě zajímalo, co že jsem nepochopil v tématu p. Veselé u těch školek;-D).

0 0
možnosti
Foto

Nevíte, jak to chodí ve školce;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak hlavně, že už lépe.;-)

2 0
možnosti
Foto

lepší to je o hodně, teď jenom nepodlehnout jejímu štěkotu (něco jako kulomet) a nevydat více potravy, než smí. A nevydat NAŠI potravu, samozřejmě;-D

0 0
možnosti
Foto

No, upřímně, my krmíme a vždy jsme krmili granulemi. Kdysi Eukanubou, ale ta se poslední dobou zkazila, takže jsme najeli na Brit Care Complete. Naše minulá fenečka s námi byla bez dvou měsíců 17 let, do poslední chvíle celkem čilouš. Náš současný raubíř je jako raketa. A také je výhoda, že jsou granule přizpůsobené věku zvířete, je hloupost dávat starému psu granule určené mladším ročníkům. A když byla naše fenka stará, i když měla zuby všechny, tak jsme jí je půl hodiny před tím, než jsme jí je dali, zalili horkou vodou, takže za tu půlhodinku je měla hezky vlažný a hlavně změklý. Já osobně nedám na granule (kvalitní) dopustit. Skoro neznáme průjem atd.

0 0
možnosti
Foto

Já granule střídám s masem,dnes měli rýži s kuřecím a málem vdechli i misky,asi závodili,kdo to sežere dřív.;-D

0 0
možnosti
Foto

Tady je jediná rada změnit veterináře. Jinak moc hezký článek, konečně něco co se v té záplavě dá číst. R^V Rezince přeju hodně zdravíčka, má skvělou paničku a to je nejvíceV

2 0
možnosti
Foto

Děkujeme, Réze už je mnohem lépe, už somruje u stolu- marně, ještě má dietku:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak já se přiznám - granule. Brit care... Bylo mi řečeno, že kvalitní krmivo produkuje pevná, tvrdá (známka dobré výživy) hovínka. Což tyto splňují.

Nicméně když mám čas, popřípadě Felix nějaký svátek (nebo má být ze zdravotních důvodů krmen jen rejží) uvařím rýži a zamíchám s konzervou sardinek. To miluje.

Občas mu vařím i maso s rýží, občas mu dám celou makrelu.....

A odřezky u vaření chytá taky. Dokonce mu dávám syrové kosti s masem z kuřete (četla jsem, že syrové stráví, vařené úplně ne).

O tom je dokonce jeden směr - Barf.

A co se týká koupání - my ho koupeme když se chce mladší dceři (on "kapavou vodu" nemá rád), ale v létě hodně chodíme plavat, to miluje.

Jedna moje kamarádka koupe psa pouze na Vánoce - a on nijak nestrádá.

1 0
možnosti
Foto

Rozmery vášnivě ráda plave v rybníce, jinak doma ji koupeme tak 2x do roka, když to volá do nebe.

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy