Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Ivano, nejen že jsme s kamarádkou udělaly z panenek holky z E 55, my jsme je dokonce udělaly těhotné, maminky mají přece miminka v bříšku, to znamená, že jsme je rozřízly a malé panenky nacpaly břichem do nich. Jak se miminka rodí jsme v té době netušily. Tak jsme panenkám provedly císařský řez před "otěhotněním" a pak jsme provedly ještě jeden k vyndání malinké panenky, protože se nám to miminko nedařilo vyjmout ven.. A když na to přišly maminky, to by byla dlouhá kapitola.;-);-D

2 0
možnosti
Foto

Byly jste neobyčejně tvořivé;-D

1 0
možnosti

R^S panenkami moc zkušeností nemám. Myslím s těmi neživými.

1 0
možnosti
Foto

To ještě můžeš dohnat, já si např. začala hrát až krátce před 50kou:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivčo, zřejmě jsi měla být kluk?R^;-DAle takhle je to lepší!!

1 0
možnosti
Foto

I moje panenky prodělaly různé mejkapy fixami, experimentální účesy včetně ostříhání do hola... Žádnou panenku jsem nikdy nevyhodila, dodnes si pamatuju jejich jména. Bohužel je všechny zdědila moje sestřenice, která zřejmě chtěla být v útlém mládí doktorkou - většina panenek skončila po pár měsících bez ruiček a bez nožiček.8-o

Gratuluji k nevoňavé záchranné misi, asi bych to udělala podobně.VR^

1 0
možnosti
Foto

Tak stříhání nám bylo zakázáno se zdůrazněním, že jim vlásky nedorostou.;-) Ale když moje spolužačka, co se se mnou měla učit matiku, "vykostila" ségře starou Barbie, to byl průser.;-D;-( Měla jsem to na talíři několik let.

2 0
možnosti

Uf, to jsem si oddechla, že jste ty panenky vyhrabala zpátky:-) Moc pěkně jste to napsalaR^

1 0
možnosti
Foto

Naštěstí byly hned na povrchu plné popelnice:-)

0 0
možnosti

Jsou věci, kterým se nedá odolat. Hezky sem si počet. Diky

1 0
možnosti
Foto

To mě těší, Marku, taky díky:-)

0 0
možnosti
Foto

J35a97n 80A23n92d59r93l98e

17. 2. 2018 23:18

taky bych hned tak nejakou pannu od prahu neodehnal... ale trosku tusim, ze Tvuj blog je o necem jinem, viď? :-)

R^

2 0
možnosti

Já jsem měla panenky ráda, se svojí kamarádkou z domu jsme měly každá kufřík v něm patnáctku a sedmnactku (velikost v cm na zádech panenky) a hadříky na ně. Moc jsme si s nimi vyhrály. Toužila jsem po mrkací panně, nikdy jsem ji nedostala...

1 0
možnosti
Foto

Nanda má asi 60 let starou mrkačku- chodičku, ještě od mé prababičky (ta na fotce), a je z ní úplně paf, jako malá myslela, že je živá, když chodí a kroutí hlavou :-)

0 0
možnosti
Foto

R^krásně napsáno-taky nerada vyhazuju věci a když už je vyhodím tak je zpětně vyhrabuju z kontejneru;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 31,40
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy