Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ivo super! Fakt skláním hlavu: praktické, zapamatovatelné. A dokáže mě to vždycky rozesmát.

2 0
možnosti
Foto

R^ A ještě Tě doma chtějí, když jsi se poznamenala injekční stříkačkou?;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Čistou, to je v pohodě.:-)

1 0
možnosti
Foto

H65a62n16a 23V22l21k10o21v86á

13. 2. 2018 16:47

Vidím, že při zuřivé diskusi o návrhu Karly Šlechtové jsi to vzala zgruntu a iniciativně začala u těch nejmenších...R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Toto mě minulo, já jsem taková iniciativní sama od sebe.;-D

0 0
možnosti
Foto

bacil bacil baciláa....

1 0
možnosti

Jak to čtu, vidím, že paní Ivano máte výborné pedagogické vlohy, jistě k velkému prospěchu Vašich žáků.:-)

1 0
možnosti
Foto

občas větší, než je mi zdrávo...:-)

0 0
možnosti

Iv, hlavně jim nepředváděj něco ještě víc nebezpečného - jehla je ještě malý nástroj... taková výuková sebedestrukce...R^;-)

0 0
možnosti
Foto

To mě pobavilo. Skvělá příhoda. To jen děti dovedou zformulovat osvětu do jedné zajímavé věty.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS