Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale rituál máme s kolegou v práci. Ranní kávička před prací. Povídáme si, většinou je to rekapitulace předchozího dne nebo uplynulého víkendu. Také to má vyloženě ozdravný účinek. Nemusíme k psychologovi. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tohle máme s kolegyněmi taky :-) Před 7. hodinou, než dorazí první děti do školky, užíváme si terapii :-)

1 0
možnosti
Foto

Moc hezký článek. :-)R^ Můj manžel si měl posichroval právě přes moji největší slabost a tou je jídlo. Nejvíc mi chutná od něho a s ním. ;-) Ale u článku jsem se bavila. Děkuji. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-) O nevinné, ale krásné chvilky přijde velmi rychle, budovat nové je však někdy nemožné. Jo,jo.

0 0
možnosti
Foto

Hlavně nejsou kolikrát opakovatelné...kouzlo je pryč:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky mám jednu takovou kámošku, Sice jen jedenkrát za měsíc, ale stojí to za to ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

bezva rituál, ten by mě bavil ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Bylo to velmi očistné, skoro jako terapie nebo tak něco;-D

1 0
možnosti
Foto

Jdu si dát zbylé palačinky od oběda!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ivčo, všechno může být k něčemu dobré;-DR^

0 0
možnosti

Přeji mnoho dalších báječných zážitků nejenom se žracím kamarádem.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS