Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-) každý stárneme... tedy chtěla jsem říct STÁRNETE :D ;-D

0 0
možnosti

D12a85v92i74d 66V44l85k

1. 1. 2018 17:43

To se má ten pan Andrle. Ivanko hezké to bylo(Jako ten blog, ty prsy nevím samozřejmě;-D)

0 0
možnosti

Vrásky bych neřešila, nevadí mi . Co mi na stárnutí vadí, že už neudělám tolik práce co dřív. Vadí mi , že už nemohu jíst to , co dřív a mým povinným večerním mokem je čaj na zažívání. Jsem unavenější, prostě starší ,ale vrásky mi nevadí. Vrásky charakter nekazí.

1 0
možnosti

Dobře jste to na nás vymyslela.My mužští chlípníci vidíme jak stojíte před zrcadlem v rouše Evině...Vráska-nevráska, šedivý vlas ? Na tom nám pramálo záleží ....

2 0
možnosti

"jak jsem cestičkovaná" - to je krásný, Ivano!

0 0
možnosti
Foto

Také jsem dlouho neměla jedinou vrásku. Vlastně se mi všechny objevily ze dne na den, z minuty na minutu - když jsem si prvně nasadila multifokální brýle ;-)

2 0
možnosti
Foto

jj brejle, to je svinstvo;-(

2 0
možnosti
Foto

no taky do me hloda zub casu . gravitace si dela co chce ale sediny i vrasky znaci moudrost, ja jako alergicka nesmim pouziva barvy na vlasy neb bych se obravila leda tak do rakve na posledni staci tak to nechavam na prirode a ozivuji mi svetle plave vlasy jako melir presne tak jak pisete:)

0 0
možnosti
Foto

ano, budeme moudré, tak:-)

0 0
možnosti

Jsem rád, že máte pěkná prsa - od téhle chvíle tam budu mít tu asociaci ;-) Nejlepší jsou 4+

0 0
možnosti
Foto

to je ale asociace...:-)

0 0
možnosti

Moc hezky jste to napsala.Prsa jsou krásná ozdoba ženy,ale žena může být krásná i když má vrásky.Záleží jen na tom jaká je uvnitř,pak je krásná až do konce svých dnů na tomto světě na tom druhém jsou stejně všechny krásné.Žena se prostě pánu Bohu povedla.

3 0
možnosti
Foto

Děkuju za všechny ženy:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS