Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Škoda každého sprostého slova, které padne vedle!!

0 0
možnosti
Foto

Vyhýbám se jim (těm slovům), ale občas se jim neubráním. Ne kvůli sousedům, ele politikům. co se producírují na obrazovce. A pomáhá to - v tu chvíli. :-/R^

0 0
možnosti
EB

gulášek je lepší uleželý , ovšem "čtyřpísmenková" slova jsou nejlepší čerstvá! R^

1 0
možnosti
Foto

V tomto případě posloužil i čerstvý, bylo ho třeba:-)

0 0
možnosti
LI

Ano, budiž pochválen..., to sedí.

Naše podsousedka (v předchozím bytě) na nás soustavně posílala manžela-ly(měla jich povícero), domovního důvěrníka a stížnosti na "uliční výbor." Důvod:běhající děti, kontrolovala a zapisovala i kolikrát spláchneme. .. Až jsem jednou nevydržela a zařvala na ní, že jí zkopnu ze schodů - a najednou byl klid.

Fór byl, že po složité směně bytů a přestěhování(kvůli ní) jsem jí potkala a ona na mě hlaholila, že bydlí ve vedlejším vchodu, že byt (pod námi) nebyl k mání....

2 0
možnosti
LI

Zapomněla jsem - naR^R^R^ a jinak ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
MV

slusnost vocud pocud, ale sou chvile....a pak je cloveku krasne! a dojde i na klizku...

1 0
možnosti
Foto

H84a61n87a 51V60l44k50o33v53á

15. 12. 2017 7:20

R^ Já je užívám na adresu věcí nebo situací (třeba když se mi podaří čočkovou polévkou polít čerstvě umytou ledničku) a ty psychiatrické většinou za volantem. Někdy mám za volantem potřebu svůj přetlak sdělit viníkovi gestem, což on povětšinou nevidí. Ale nedávno jsem stáhla okýnko a jednu psychiatrickou diagnózu hodila za cyklistou, který jel souběžně v mém směru po chodníku, na přechodu pro chodce prudce zahnul vlevo a jen díky tomu, že už tyhle týpky znám a předvídám jsem ho svým autem nezabila.

Jinak dobrou chuť, pokud guláše zbylo. Zaleželý bývá nejlepší.:-)

0 0
možnosti
Foto

No to by mě rovnou odvezli;-D

0 0
možnosti
Foto

Jeden můj kamarád tvrdil, KAŽDÝ CHVILKU TAHÁ PILKU!!Ivko, nedej se!R^

1 0
možnosti
Foto

neboj, Horste, nedám se!:-)

1 0
možnosti
Foto

Dneska už od rána poslouchám samé vybrané výrazivo: studentky jdou do školy a povídají si o běžném životě, matka v čekárně u lékaře hovoří se svým asi ročním dítětem (jmenuje seznam věcí, co vše mu udělá, jestli IHNED nepřestane brečet - napadá mne taky pár vhodných přívlastků na adresu matky, které raději spolknu), do třetice všeho dobrýho - přiopilá ženská vypráví na celou tramvaj, co jí kdo provedl...

Tak zanadávat si občas je potřeba, ale všeho s mírou (copak Míra, ten taky mluví jako dlaždič...);-DR^

2 0
možnosti
Foto

já nenadužívám, ale dnes jsem vyvrcholila, taky nejsem nesmrtelná;-D

2 0
možnosti
Foto

Jsou situace, kdy slušné, hraniční a pro účely maskování upravené výrazy nestačí.;-)

2 0
možnosti
Foto

Přesně! Před chvílí dorazil Domašínský na naši rohožku. Měl utkvělou představu, že pohovoříme. Tvor neuvěřitelnej, vystál mi tam důlek:-/

3 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,49
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy